دانلود فیلم رجب ایودیک 7 Recep Ivedik 7 2022 دوبله فارسی

bool(true) bool(false)

امتیاز : 5.5 از 10 | IMDB
سال انتشار :2022
کیفیت : WEB-DL
زبان : دوبله فارسی
ژانر : کمدی
مدت زمان : 133 دقیقه
کشور : ترکیه
کارگردانان : Togan Gökbakar
نویسندگان : Sahan Gökbakar | Togan Gökbakar
ستاره ها : Sahan Gökbakar | Öznur Serçeler | Irfan Kangi
خلاصه فیلم : رجب ایودیک و نورالله تصمیم می گیرند به خانه روستایی بروند که از مادربزرگش به ارث رسیده است. رجب ایودیک از وجود یک پروژه بزرگ آگاه است که به روستا و جنگل های اطراف آسیب می رساند. روستاییان با پی…

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

Recep Ivedik 7

رجب ایودیک ۷ (به ترکی استانبولی: Recep İvedik 7) یک فیلم کمدی محصول سال ۲۰۲۲ سینمای ترکیه به کارگردانی توگان گوکباکار و با بازی شاهان گوکباکار است. این فیلم در ۹ دسامبر ۲۰۲۲ در دیزنی پلاس منتشر شد. این هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های رجب ایودیک محسوب می‌شود.این فیلم کمدی علاوه بر اینکه در ترکیه بسیار محبوب شد و طرفداران زیادی پیدا کرد در دیگر کشور ها هم نیز مورد استقبال قرار گرفت رجب ایودیک ۱، در سال ۲۰۰۸ پرفروش‌ ترین فیلم ترکیه بود. برخی از طرفداران باور داشتند که این فیلم در قسمت ششم خود به پایان خواهد رسید اما طبق صحبت های شاهان گوکباکار،می توان حدس زد که قسمت هفتم از رجب ایودیک هم در دست ساخت است.قسمت هفتم رجب ایودیک پس از اکران نیر مانند قسمت های قبلی بسیار مورد توجه طرفداران این فیلم قرار گرفت.در ادامه با دانلود فیلم رجب ایودیک 7 در این نقد و برسی همراه ما باشید. همچنین فیلم رجب ایودیک 7 اولین بار در تاریخ 9 دسامبر سال 2022 میلادی توسط سرویس ویدئویی دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، ترکیه، هلند، سوئد، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید سپس در 12 دسامبر در قالب DVD پخش شد؛ فیلم رجب ایودیک 7 پس از انتشار با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو گردید.

خلاصه فیلم رجب ایودیک 7

رجب ایودیک و نورالله تصمیم می‌گیرند به خانه روستایی که از مادربزرگش به ارث رسیده است بروند. رجب که از زندگی روستایی لذت می‌برد او دوست دارد در آن خانه روستایی زندگی کند،‌او طی اتفاقی از وجود پروژه‌ای مطلع می‌شود که به روستا و جنگل‌های اطراف آن آسیب خواهد زد. او دست به دست با اهالی روستا برای ابطال این پروژه مبارزه می‌کند.رجب ایودیک در این راه با مشکلات فراوانی روبه رو می شود ولی دست از تلاش برنمی دارد او در تلاش است تا محیط زیست اطراف روستا را نجات دهد.بدون شک فیلم رجب ایودیک7 می توان یکی از بهترین فیلم های پیشنهادی ما برای دانلود فیلم ترکی باشد با تماشای آن اوقات خوبی را سپری کنید.

نقد و بررسی فیلم رجب ایودیک

رجب برای مخاطبان سینما یک شخصیت شناخته شده و شیرین است.به قولی بازیگر این اثر را انحصاراً به نام رجب می شناسند.این شخصیت درشش سری قبل خود این نکته را به اهالی سینما ثابت کرد که برای خنداندن نیازی به محکم کاری های فنی نیست بلکه مردم با یک کمدی سطی و پر از ماجرا هم می توانند بخندند.این است که رجب های یک تا شش شخصیت بامزه  رجب را به سینما معرفی کرده و چنان گسترش دادند که حتی اگر فیلم های جدید رجب مانند همین رجب 7 از ریشه دارای ضعف و عیب باشند،رجب با دادن شاخ و برگی نو به این ریشه های مخفی ظاهر قضیه را تغییر می دهد.شاخ و برگ هایی که از آنان می توان به بازیِ خوب در نقش رجب لحجه زیبای ترکی شخصیت پردازی آزاد واشاره داشت.فیلم نامه و همچنین دیالوگ های این فیلم کمدی با مهارت خاصی نوشته شده است فیلم همیشه در اوج خود است و بیننده دچار کسالت نمی شود همه دیالوگ هایی که باعث خنده می شوند پشت سر هم نوشته شده است و بیننده از دیدن فیلم خسته نمی شود زیرا در هر صحنه آن ماجرای هیجان انگیزی وجود دارد که موجب خنده می شود فیلم از داستان خوبی برخوردار است شخصیت رجب جوری است که او با وجود بامزه بودنش همیشه سعی می کند در مشکلی که دچارش است بهترین رفتار داشته باشد. فیلم از لحاظ لوکیشن بسیار زیباست این فیلم تلاش کرده تا بهترین بازخورد را از بیننده بگیرد البته ایفای نقش بازیگر نقش اول این فیلم هم در این امر بدون تاثیر نیست.در ادامه یکی از دیگر از پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم کمدی است با تماشا آن نهایت لذت را ببرید.

بازیگران فیلم رجب ایودیک7

شاهان گوکباکار: شاهان گوکباکار (ترکی استانبولی: Şahan Gökbakar؛ زادهٔ ۲۲ اکتبر ۱۹۸۰) هنرپیشه اهل ترکیه است. او بازیگر اصلی سری فیلم‌های کمدی رجب ایودیک است. شاهان در ازمیر زاده شد و دوران تحصیل خود در رشته موسیقی و هنرهای بصری در دانشگاه بیلکنت طی‌کرد. گوکباکار علاوه بر سری فیلم های رجب ایودیک که بر پایه طنز ساخته شده و تاکنون هفت قسمت از آن بر روی پرده سینما رفته، در چندین فیلم سینمایی دیگر به نام‌های جلال و جِرٙن، بازاریابی عثمان و کیهان – که تماما در ژانر کمدی هستند – نیز نقش اول را بر عهده داشته است. تمام شخصیت‌های رجب، جلال، عثمان و کیهان کمدی و با همدیگر متفاوت هستند.شاهان گوکباکار متأهل است و در سال ۲۰۱۶ صاحب فرزند پسری شده است. او در همین سال در فیلم رجب ایودیک 7 نیز بازی کرده است.برادر کوچکتر شاهان، توگان گوکباکار، به کارگردانی فیلم‌های سینمایی مشغول است و به جز نخستین فیلمش با نام ژن، که در ژانر وحشت است، تمامی فیلم‌های دیگرش در ژانر کمدی هستند و شاهان گوکباکار نقش اول را به عهده داشته است. این دو برادر معمولا به صورت مشترک به نوشتن فیلمنامه و تهیه‌کنندگی فیلم‌های خود نیز مشغول هستند.

 اوزنور سرچیلر: اوزنور سرچیلر متولد 1 ژانویه 1987 در ترکیه، بازیگر و ‌مدل است فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه مرسین میباشد که از 24 سالگی بازیگری را آغاز کرد و‌ سال 2018 با سریال «عطر عشق» به شهرت رسید.از فیلم های کمدی که اوزنور سرچیلر در آن نقش آفرینی کرده است می توان به رجب ایودیک7 اشاره کرد.

 نورالله سلبی: نورالله سلابی بازیگر سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار نورالله سلابی می‌توان به بازیگری در فیلم Recep Ivedik 5 اشاره کرد.نوراله سلابی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. آثار مهم نوراله سلابی در این سال ها، بازیگری در فیلم Recep Ivedik 5 به کارگردانی Togan Gökbakar محسوب می‌شود.او همچنین در رجب ایودیک 7 نیز ایفای نقش کرده است. نورالله سلابی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1396 فیلم Recep Ivedik 5 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Togan Gökbakar همکاری داشته است.

از دیگر بازیگران این سریال کمدی می توان به مورات ارگور، ایری ترک، الهامی عدل، فیث باطی، باریس علی چلیکل اشاره 

کرد. بدون شک فیلم رجب ایودیک7 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم ترکی باشد.

فیلم کمدی

فیلم کمدی یکی از ژانرهای فیلم است که در آن از طنز و شوخی استفاده شده است. اینگونه فیلم‌ها به استثنای کمدی سیاه معمولاً پایان خوشی دارند. این گونه قدیمی‌ترین گونه فیلم‌ها شناخته می‌شود. کمدی بر خلاف دیگر ژانرها تکیه بر بازیگران و ستارگان فیلم دارد. به این دلیل بسیاری از هنرمندان استندآپ کمدی وارد صنعت فیلم‌سازی می‌شوند.در ادامه با دانلود رجب ایودیک با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

کلام آخر

فیلم رجب ایودیک فیلم کمدی رجب ایودیک یکی از بهترین فیلم کمدی است که می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.

این در همه صحنه های خود طنز جای جای داده است که می تواند به راحتی شما را بخنداند.پیشنهاد .رجب ایودیک 7 می تواند. 

یکی از بهترین گزینه برای دانلود فیلم 2022 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *