دانلود فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد Black Panther-Wakanda Forever 2022 دوبله فارسی

bool(true) bool(false)

امتیاز : 7.1 از 10 | IMDB
سال انتشار :2022
کیفیت : WEB-DL
زبان : دوبله فارسی
ژانر : اکشن| ماجراجویی| درام
مدت زمان : 161 دقیقه
کشور : آمریکا
کارگردانان : Ryan Coogler
نویسندگان : Ryan Coogler,Joe Robert Cole,Stan Lee
ستاره ها : Letitia Wright | Lupita Nyong’o | Danai Gurira
رده سنی : 13
خلاصه فیلم : مردم واکاندا برای محافظت از خانه خود در برابر قدرت های جهانی مداخله گر در سوگ مرگ پادشاه T’Challa می جنگند.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

Black Panther 2

پلنگ سیاه2: واکاندا تا ابد ( Black Panther: Wakanda Forever) فیلم ابرقهرمانی آمریکاییِ سال ۲۰۲۲ است که بر اساس شخصیت بلک پانتر از مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید شده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است. ایده‌های دنباله پس از انتشار پلنگ سیاه در فوریه ۲۰۱۸ مطرح شد. کوگلر برای بازگشت به‌عنوان کارگردان در ماه‌های بعد مذاکره کرد و مارول استودیوز ساخت دنباله را در اواسط سال ۲۰۱۹ به‌ طور رسمی تأیید کرد. در اوت ۲۰۲۰، زمانی که چادویک بوزمن، ستارهٔ پلنگ سیاه، بر اثر سرطان روده بزرگ درگذشت، برنامه‌های این فیلم تغییر کرد و مارول تصمیم گرفت که نقش تِ‌چالا را تغییر ندهد. بازگشت دیگر بازیگران اصلی از فیلم اول تا نوامبر همان سال تأیید شد و عنوان فیلم در مهٔ ۲۰۲۱ اعلام شد. تولید فیلم، پیش از وقفه‌ای که به رایت اجازه داد تا از جراحتی که در حین فیلمبرداری به وجود آمده بهبود یابد، ابتدا از اواخر ژوئن تا اوایل نوامبر ۲۰۲۱ در آتلانتا و برانزویک، جورجیا و همچنین در اطراف ماساچوست انجام شد. تولید تا اواسط ژانویه ۲۰۲۲ از سر گرفته شد و در اواخر مارس در پورتوریکو به پایان رسید.این فیلم پس از اکران توانست نظرات مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان خود دریافت کند.در ادامه با دانلود فیلم پلنگ سیاه 2 در کنار ما باشید.

خلاصه فیلم سینمایی پلنگ سیاه 2

درفیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد Black Panther 2: Wakanda Forever 2022 می‌بینیدرهبران پادشاهی واکاندا برای محافظت از ملت خود در برابر نیروهای مهاجم در پی مرگ پادشاه تچالا، مبارزه می‌کنند.واکاندا و آتلانتیس تمدن‌هایی مخفی با تکنولوژی‌ پیشرفته و ارتش‌های قوی هستند که برای تضمین امنیت و تا حدودی ترس نسبت به دیگران خود را از باقی جهان جدا کرده‌اند. واکاندا نگران سواستفاده‌ی دیگران از تکنولوژی‌هایش است و آتلانتیس می‌ترسد ساکنان زمینی همانند گذشته با وارد شدن به این سرزمین تاریخی بی‌حرمتی کنند. این نگرانی‌ها تا جایی ادامه دارد که این دو سرزمین با هم وارد جنگ شوند. واکاندا و آتلانتیس تاریخ بسیار پیچیده‌ای دارند. واکاندا تنها کشوری است که به فلز ویبرانیوم دسترسی دارد و شایعه‌ی قدرت آن در جهان پیچیده است. پدر نامور که از نژاد انسان است برای پیدا کردن این فلز کمیاب به قاره‌ی جنوبگان فرستاده شده است.بدون تردید فیلم پلنگ سیاه 2 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد.

بررسی فیلم سینمایی پلنگ سیاه 2

با تماشای فیلم پلنگ سیاه می بینیم که این فیلم در 161 دقیقه داستان جدیدی از سرزمین واکاندا را روایت می‌کند. در فیلم پلنگ سیاه 2 با ملکه راموندا، شوری، مباکو و اوکویه همراه می‌شویم در حالیکه سعی می‌کنند پس از مرگ شاه تچالا از سرزمینشان محافظت کنند. این قهرمانان باید اتحاد جدیدی را با ناکیا و اورت راس تشکیل و مسیر جدیدی را پیش پای سرزمینشان قرار دهند.فیلم از یک فیلم نامه بسیار جذاب با حوادث بسیار هیجان انگیز برخوردار است همچنین حضور هنرپیشه های مشهور تاثیر بسزایی در شهرت فیلم داشته اند.همچنین این فیلم را می توان برای صحنه های اکشن تحسین کرد

معرفی بازیگران فیلم پلنگ سیاه

از بازیگران فیلم پلنگ سیاه 2 می توان به لوپیتا نیانگ به نقش ناکیا معشوق سابق تی‌چالا و عضو شبکه‌ی سگ‌های جنگی واکاندا بازمی‌گردد. او عضو قبلیه‌ی ریور است که در پایان فیلم پلنگ سیاه تی‌چالا او را به سمت رییس سازمان برنامه‌های بشردوستانه واکاندا منصوب می‌کند.

دانای گویرا در نقش اوکوی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های پلنگ سیاه و رهبر گروهی از زنان محافظ تی‌چالا به نام دورا میلاژ است، این گروه همچنین واحد نیروی ویژه‌ی واکاندا محسوب می‌شود. گویرا احتمالا در اسپین آفی از سرویس دیزنس پلاس که هنوز نام آن مشخص نشده است مجدد نقش خود را ایفا خواهد کرد.

دانیل کالویا در نقش وکابی همسر اوکوی و رهبر قبیله‌ مرزی واکاندا است. از آنجا که او در فیلم اول علیه تی‌چالا شورش کرد هنوز مشخص نیست او در فیلم واکاندا برای همیشه، به سمت خود بازمی‌گردد یا در زندان خواهد بود.

فلورانس کازومبا در نقش آیو یکی از اعضای گروه دورا میلاژ است. او که اولین‌باردر فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی حضور یافت جنگاوری شجاع و وفادار است. او در فیلم شاهین و سرباز زمستان هم نقش خود را بازی کرد و مشخص شد که وی باکی بارنز را از شر شست‌شوی مغزی هایدرا خلاص کرده است.

مارتین فریمن در نقش اورت‌ راس مأمور سازمان سیا است که تی‌چالا او را نجات داد. واقعا مشخص نیست که راس در پایان پلنگ سیاه به آمریکا بازگشته یا در جریان بشکن تانوس در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت از بین رفته است. پلنگ سیاه ۲ فرصتی برای دیدار مجدد با وی و اطلاع از سرنوشت وی در این دنیای عجیب خواهد بود

لتیشیا رایت در نقش شوری خواهر کوچک ‌تر تی‌چالا، یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول و بانی پیشرفت تکنولوژی‌ در واکاندا است. شایعه‌ها حاکی از نقش بزرگ وی در قسمت بعدی فیلم است و در حالی‌که هنوز این موضوع تأیید نشده او در کمیک‌ها و زمانی که تی‌چالا از به پادشاهی رسیدن محروم شده، ملکه‌ سرزمین واکاندا شده است. انجلا باست هم در نقش راموندا مادر شوری و تی‌چالا باز می‌گردد.

وینستون دوک در نقش ام ‌باکورهبر قبیله‌ی کوهستانی واکاندا به نام جباری بازی می‌کند، او جنگاوری قدرتمند و همیشه در خدمت تی‌چالا بوده است. هرچند وی مانند پادشاه خود یک ابرقهرمان جهانی نیست اما هنوز هم یک نیروی قدرتمند محسوب می‌شود.

مایکل بی‌.جردن در نقش اریک کیلمونگر و شخصیت ضد قهرمان فیلم اشاره کرده است که در صورت دعوت عوامل مارول قطعا به پروژه بازخواهد گشت. معلوم نیست او به پروژه دعوت می‌شود یا خیر، اما هواداران حتما از دیدن دوباره‌ی او خوشحال خواهند شد.در ادامه با دانلود فیلم سینمایی پلنگ سیاه 2 با زیرنویس چسبیده فارسی همراه ما باشید.

دومینیک تورن از شخصیت‌های جدید فیلم و نقش ابرقهرمانی آیرون هارت به نام ریری ویلیامز را بر عهده دارد. ریری نخبه‌ مخترع و همکار تونی استارک فقید است (Robert Downey Jr) که در رقابت با وی لباسی زرهی می‌سازد. این شخصیت جدید کمیک‌ها پس از معرفی بسیار معروف شده است و به نظر می‌رسد نقش بزرگی در دنیای مارول خواهد داشت.اشاره کرد.

در آخر

 با این تفاسیر فیلم پلنگ سیاه می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای تماشای دانلود فیلم خارجی باشد.اگر به دنبال یک فیلم هیجان انگیز هستید پیشنهاد میکنم حتما فیلم پلنگ سیاه را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *