بهترین فرانچایز فیلم اکشن تمام دوران

دانلود فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر Star Wars: The Rise of Skywalker 2019 دوبله فارسی

در حالی که First Order به ویران کردن کهکشان ادامه می دهد، ری آموزش خود را به عنوان جدی نهایی می کند. اما خطر ناگهان از خاکستر برمی خیزد زیرا امپراتور شرور پالپاتین به طور مرموزی از مردگان باز می گردد. ری در حالی که با فین و پو دامرون برای انجام یک ماموریت جدید کار می کند، نه تنها یک بار دیگر با کایلو رن روبرو می شود، بلکه سرانجام به حقیقت والدینش و همچنین راز مرگباری که می تواند آینده او و سرنوشت او را تعیین کند، پی خواهد برد. مسابقه نهایی نهایی که در راه است.

دانلود

دانلود فیلم بازگشت بتمن 1992 Batman Returns 1992 زیرنویس فارسی چسبیده

در فاضلاب شهر گاتهام تا پشت بام شهر گاتهام، پنگوئن (دنی دویتو) می خواهد بداند از کجا آمده است. زن گربه ای (میشل فایفر) قصد دارد مرد ثروتمند گاتهام مکس شرک (کریستوفر واکن) را بکشد، اما در حالی که با بروس وین میلیونر (مایکل کیتون) مبارزه می کند، هر دو مرد رازهای خاص خود را دارند. بروس وین به عنوان بتمن در تلاش برای متوقف کردن پنگوئن بازگشته است. مکس به پنگوئن کمک می‌کند تا شهر گاتهام را بدزدد، در حالی که سلینا کایل/گربه‌زن سعی می‌کند به پنگوئن کمک کند که نمی‌داند هدف قتل مردش است و قتل او نیز به او کمک می‌کند، اما هر چهار مرد هدف خود را دارند که گاتهام را از ترور گاتهام سیتی برای دو مرد و پول بیشتر بگیرند. تا مرد شماره یک گاتهام سیتی باشد

دانلود

دانلود کالکشن فیلم ماموریت غیر ممکن Mission Impossible زیرنویس فارسی چسبیده

بر اساس سریال تلویزیونی موفق جیم فلپس (جان وویت) برای ماموریتی برای جلوگیری از سرقت مطالب طبقه بندی شده به پراگ فرستاده شد. همسرش کلر (امانوئل بیارت) و شریک مورد اعتمادش اتان هانت (تام کروز) اعضای تیم فلپس بودند. متأسفانه، چیزی به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفت و ماموریت شکست خورد و ایتن هانت به ظاهر تنها بازمانده باقی ماند. پس از گزارش ماموریت ناموفق، کیتریج (هنری چرنی)، رئیس آژانس، به ایتن مظنون می شود که مقصر این ماموریت ناموفق بوده است. اکنون، ایتن از روش‌های غیرمتعارف (که شامل کمک یک دلال اسلحه به نام «مکس» (ونسا ردگریو) می‌شود) استفاده می‌کند تا تلاش کند چه کسی او را راه‌اندازی کرده و نامش را پاک کند.

دانلود

دانلود فیلم انتقامجویان The Avengers 2012 زیرنویس فارسی چسبیده

لوکی، برادر خوانده ثور، با ارتش چیتاوری متحد می شود و از قدرت تسراکت استفاده می کند تا از آسگارد به میدگارد سفر کند تا حمله به زمین را طراحی کند و پادشاه شود. مدیر آژانس S.H.I.E.L.D، نیک فیوری، پروژه انتقام جویان را آغاز می کند و به تونی استارک ملقب به مرد آهنی می پیوندد. استیو راجرز، با نام مستعار کاپیتان آمریکا؛ بروس بنر، با نام مستعار هالک؛ ثور ناتاشا رومانوف، با نام مستعار بیوه سیاه؛ و کلینت بارتون، با نام مستعار Hawkeye، برای نجات جهان از لوکی قدرتمند و تهاجم بیگانگان.

دانلود

دانلود فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی Indiana Jones and the Last Crusade 1989 زیرنویس فارسی چسبیده

یک مجموعه دار هنری از ایندیانا جونز درخواست می کند تا جستجوی جام مقدس را آغاز کند. او متوجه می شود که باستان شناس دیگری در حین جستجوی جام گرانبها ناپدید شده است و مرد گم شده پدر خودش، دکتر هنری جونز است. یافتن این مصنوع بسیار دشوارتر از آن چیزی است که آنها انتظار داشتند، و قدرت آن برای کسانی که قلب ناپاک دارند بسیار زیاد است.

دانلود

دانلود فیلم جان سخت 2 Die Hard 2 1990 زیرنویس فارسی چسبیده

پس از اتفاقات وحشتناک لس آنجلس، جان مک‌کلین (ویلیس) قرار است دوباره همه چیز را پشت سر بگذارد. تیمی از تروریست ها به رهبری سرهنگ استوارت (سادلر) کل فرودگاه را گروگان گرفته اند. تروریست ها قصد دارند یک قاچاقچی مواد مخدر را از دست عدالت نجات دهند. برای انجام این کار، آنها کنترل تمام تجهیزات الکتریکی را که بر همه هواپیماها تأثیر می گذارد، به دست گرفته اند. با وجود نداشتن چراغ باند، همه هواپیماها باید در هوا بمانند، با کم شدن سوخت، مک‌کلین باید سریع باشد.

دانلود

دانلود فیلم سریع و خشمگین 2001 The Fast and the Furious 2001 2001 زیرنویس فارسی چسبیده

دومینیک تورتو، مسابقه‌دهنده خیابانی لس‌آنجلس، تحت ظن لس آنجلس قرار می‌گیرد، زیرا یک رشته سرقت از کامیون‌های الکترونیکی پرسرعت منطقه را به لرزه در می‌آورد. برایان اوکانر، افسر لس آنجلس، به صف خدمه مسابقه بسیار ماهر تورتو می پیوندد تا تورتو را محکوم کند. با این حال، اوکانر هم شیفته این دنیای جدید و هم عاشق خواهر تورتو، میا می شود. وقتی یک خدمه مسابقه رقیب قدرت می گیرد، اوکانر باید تصمیم بگیرد که وفاداری او واقعاً کجاست.

دانلود

دانلود فیلم نابودگر 4 – رستگاری Terminator 4 – Salvation 2009 زیرنویس فارسی چسبیده

در سال 2003، در مرکز اصلاح و تربیت ایالت لانگ ویو، مارکوس رایت جنایتکار محکوم به اعدام است و دکتر سرنا کوگان سرطانی او را متقاعد می کند که جسد خود را به تحقیقات او اهدا کند و او می پذیرد. در سال 2018، پس از یک حمله ناموفق به تاسیسات Skynet، تنها جان کانر زنده می ماند، اما او متوجه می شود که Skynet در حال توسعه مدل جدید قدرتمند T-800 است. مارکوس برهنه و با فراموشی در محل ظاهر می شود. مارکوس با کایل ریس نوجوان و دختر ستاره دوست می شود که به او کمک می کنند تا از ماشین های مرگبار جان سالم به در ببرد و آنها با هم در یک جیپ سفر می کنند. در همین حال مقاومت سیگنالی را کشف می کند که ممکن است ماشین ها را خاموش کند و جان پیشنهاد می کند آن را آزمایش کند. وقتی کایل توسط یک ماشین دستگیر می شود و به مقر اسکای نت آورده می شود، مارکوس تصمیم می گیرد به جوان کمک کند و به اسکای نت می رود. در راه، او بلر ویلیامز را نجات می دهد که به او پیشنهاد می کند که ابتدا جان کانر را ملاقات کند. اما مارکوس روی یک مین قدم می گذارد و زمانی که رازی در مورد منشاء او فاش می شود تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

دانلود

دانلود فیلم مکس دیوانه-جاده خشم Mad Max-Fury Road 2015 زیرنویس فارسی چسبیده

داستانی آخرالزمانی در دورترین نقاط سیاره ما، در یک منظره بیابانی تلخ که در آن بشریت در هم شکسته است، و تقریباً همه دیوانه مبارزه برای نیازهای زندگی هستند. در این دنیا دو شورشی در حال فرار وجود دارند که ممکن است بتوانند نظم را برقرار کنند. مکس، مرد عمل و مردی کم حرف، که به دنبال از دست دادن همسر و فرزندش در عواقب هرج و مرج به دنبال آرامش است. و Furiosa، زنی کنشگر و زنی که معتقد است مسیر بقای خود را می‌توان در صورتی به دست آورد که بتواند از صحرا به سرزمین کودکی خود بازگردد.

دانلود

دانلود فیلم جان ویک john wick 2014 زیرنویس فارسی چسبیده

در حالی که مرگ نابهنگام همسر محبوبش هنوز در دهانش تلخ است، جان ویک، قاتل متخصص سابق، آخرین هدیه را از او دریافت می کند – یادگاری گرانبهایی که به جان کمک می کند تا اکنون که او رفته است، معنای جدیدی در زندگی پیدا کند. اما زمانی که شاهزاده مغرور اوباش روسی، ایوسف تاراسوف، و افرادش به دیدار ویک می روند تا از موستانگ 1969 و هدیه همسرش غافل شوند، قاتل افسانه ای مجبور می شود هویت پنهانی او را کشف کند. نابینا از انتقام، جان فوراً گردابی از تخریب را که به دقت سازماندهی شده است، علیه پادشاه پیچیده، ویگو تاراسوف، و خانواده اش که کاملاً از ظرفیت کشنده او آگاه هستند، راه اندازی می کند. اکنون، تنها خون می تواند عطش انتقام خواران را سیراب کند.

دانلود