بهترین ارتش های تک نفره در سینمای اکشن

دانلود فیلم ماتریکس 1 The Matrix دوبله فارسی

ماتریکس عنوان یک فرانشیز چندرسانه‌ای علمی–تخیلی و اکشن است که توسط واچوفسکی‌ها ساخته شده‌است. این مجموعه در درجه اول از یک سه‌گانه فیلم تشکیل شده‌است؛ که نخست شامل ماتریکس، همراه با دو دنباله، ماتریکس: بارگذاری مجدد و انقلاب‌های ماتریکس هر دو محصول سال ۲۰۰۳ می‌باشد.

دانلود

دانلود فیلم بیل را بکش – قسمت 1 Kill Bill – Vol 1 2003 زیرنویس فارسی چسبیده

شخصیت اصلی که «عروس» نام داشت، یکی از اعضای جوخه قتل افعی مرگبار به رهبری معشوقش «بیل» بود. «عروس» پس از اینکه متوجه شد فرزند بیل را باردار است، تصمیم گرفت از زندگی خود به عنوان یک قاتل فرار کند. او به تگزاس گریخت و با مرد جوانی آشنا شد که در روز تمرین عروسی آنها توسط بیل خشمگین و حسود (با کمک جوخه قتل افعی مرگبار) به ضرب گلوله کشته شد. چهار سال بعد، “عروس” از کما بیدار می شود و متوجه می شود که بچه اش رفته است. سپس تصمیم می گیرد از پنج نفری که زندگی او را نابود کرده و نوزادش را کشته اند، انتقام بگیرد. حماسه Kill Bill جلد اول آغاز می شود

دانلود

دانلود فیلم ربوده شده 3 Taken 3 2014 زیرنویس فارسی چسبیده

ربوده‌شده ۳ نام یک فیلم اکشن مهیج فرانسوی است که کارگردان الیویر مگاتن بوده و نویسندگان فیلم لوک بسون و رابرت مارک کامن هستند. این فیلم سومین و آخرین قسمت از مجموعه‌فیلم ربوده‌شده است. بازیگران فیلم لیام نیسون، مگی گریس، فامکه یانسن و فارست ویتاکر هستند.

دانلود

دانلود فیلم رمبو 5 Rambo-Last Blood 2019 زیرنویس فارسی چسبیده

رمبو: آخرین خون، که همچنین با عناوین رمبو ۵ یا رمبو ۵: آخرین خون نیز شناخته شده‌است، یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر اکشن ودلهره‌آور به کارگردانی آدریان گرونبرگ و نویسندگی سیلوستر استالونه و مت سیرولنیک است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. این فیلم قسمت پنجم و آخرین اثر از سری فیلم‌های رمبو محسوب می‌شود.

دانلود

دانلود فیلم توازن Equilibrium 2002 زیرنویس فارسی چسبیده

در دنیای آینده نگر، یک رژیم سختگیرانه با سرکوب احساسات جنگ را از بین برده است: کتاب، هنر و موسیقی به شدت ممنوع است و احساس جرمی است که مجازات آن اعدام است. روحانی جان پرستون (بیل) یک مامور عالی رتبه دولتی است که مسئول نابود کردن کسانی است که در برابر قوانین مقاومت می کنند. پرستون که برای اجرای قوانین سختگیرانه رژیم جدید آموزش دیده است، وقتی یک دوز از پروزیوم، یک داروی تغییردهنده ذهن را که مانع احساسات می شود را از دست می دهد، ناگهان تنها فردی می شود که می تواند آن را سرنگون کند.

دانلود

دانلود فیلم نگهبانانی از دیرباز The Old Guard 2020 دوبله فارسی

گرگ روکا اولین پیش نویس فیلمنامه را نوشت، اما زمانی که شارلیز ترون وارد کشتی شد، مشکلات زیادی با آن داشت. اینها در یک کنفرانس تلفنی با ترون مطرح شد، که روکا آن را “یکی از بدترین تجربیات حرفه ای من” توصیف کرد. او بازنویسی دیگری انجام داد اما بعد اخراج شد. شرکت تولید ترون فیلمنامه جدیدی را به نویسندگان جدید سفارش داد اما نتفلیکس از آن نسخه متنفر بود. وقتی جینا پرینس-بایتوود وارد کشتی شد، روکا را دوباره به خدمت گرفت، که توانست اختلافاتش با ترون را برطرف کند.

دانلود

دانلود فیلم جان ویک john wick 2014 زیرنویس فارسی چسبیده

در حالی که مرگ نابهنگام همسر محبوبش هنوز در دهانش تلخ است، جان ویک، قاتل متخصص سابق، آخرین هدیه را از او دریافت می کند – یادگاری گرانبهایی که به جان کمک می کند تا اکنون که او رفته است، معنای جدیدی در زندگی پیدا کند. اما زمانی که شاهزاده مغرور اوباش روسی، ایوسف تاراسوف، و افرادش به دیدار ویک می روند تا از موستانگ 1969 و هدیه همسرش غافل شوند، قاتل افسانه ای مجبور می شود هویت پنهانی او را کشف کند. نابینا از انتقام، جان فوراً گردابی از تخریب را که به دقت سازماندهی شده است، علیه پادشاه پیچیده، ویگو تاراسوف، و خانواده اش که کاملاً از ظرفیت کشنده او آگاه هستند، راه اندازی می کند. اکنون، تنها خون می تواند عطش انتقام خواران را سیراب کند.

دانلود

دانلود فیلم اکولایزر The Equalizer 2014 زیرنویس فارسی چسبیده

فیلمنامه در ابتدا داستانی درباره رابرت نداشت، بنابراین دنزل واشنگتن نقش زیادی در پس‌زمینه و داستان این شخصیت داشت، از جمله اینکه مک‌کال مبتلا به اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD) بود. واشنگتن علاوه بر تمرینات بدنی و رزمی روزانه خود قبل از فیلمبرداری، با چندین فرد مبتلا به OCD در زندگی واقعی ملاقات و مصاحبه کرد تا در مورد نحوه صحیح بازی کردن با این اختلال اطلاعاتی کسب کند.

دانلود