دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک – کوانتومانیا Ant-Man and the Wasp – Quantumania 2023 دوبله فارسی

bool(true) bool(false)

امتیاز : 6.5 از 10 | IMDB
سال انتشار :2023
کیفیت : WEB-DL
زبان : زیرنویس فارسی چسبیده
ژانر : اکشن| ماجراجویی| کمدی
مدت زمان :
کشور : آمریکا, استرالیا, کانادا
کارگردانان : Peyton Reed
نویسندگان : Jeff Loveness,Stan Lee,Larry Lieber
ستاره ها : Paul Rudd | Evangeline Lilly | Michael Douglas
رده سنی : 12
خلاصه فیلم : اسکات لانگ و هوپ ون داین به همراه هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار می کنند و وارد ماجراجویی می شوند که فراتر از محدودیت های آن چیزی است که فکر می کردند ممکن است.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

فیلم دیدنی مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا یا مرد مورچه ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی که با عنوان مرد مورچه ای ۳ (Ant-Man 3) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم  در ژانرابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی، کمدی، علمی تخیلی، معمایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا به کارگردانی پیتون رید (Peyton Reed) می باشد.این فیلم در سال 2023 اکران شد و دنباله جدیدی بر دو فیلم قبلی مرد مورچه ای است.همچنین پس از اکران توانست محبوبیت بین مخاطبان مرد مورچه ای به دست آورد.فیلم مر مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا اولین نمایش جهانی خود را در هالیوود،لس آنجلس در 6 فوریه 2023 داشت و در 17 فوریه 2023 در ایالات متحده و چین اکران شد.همچنین این فیلم نامزد بهترین نظارت موسیقی در جوایز انجمن نظارت بر موسیقی 2023 شد.در ادامه با دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 همراه ما باشید.

خلاصه داستان مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023

 فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا در مورد اسکات لانگ (مرد مورچه ای) و هوپ ون داین (زنبورک)است،که به همراه والدین هوپ و همچنین دختر اسکات لانگ، به یک ماجراجویی جدید قدم می‌گذارند تا در قلمرو کوانتومی کاوش کنند. آن‌ها به زودی با موجوداتی عجیب و غریب روبرو و متوجه می‌شوند این مکان محدودیت‌های آن‌ها را از بین می‌برد اما…بدون تردید فیلم مرد مورچه ای 3 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد.

بررسی فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا2023

شخصیت های اصلی فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا با دشمنان جدید و موجودات عجیب وغریب روبه رو می شوند تمام جهان جدید، اکنون با تهدید کانگ فاتح سروکار دارد.فیلم بیشتر در قسمت هایی در قلمرو کوانتومی اتفاق می افتد.مخاطب با تماشای فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 متوجه می شود که این دنباله تاریک تر و حماسی تر از فیلم های قبلی است.همچنین شخصیت منفی اصلی خط داستانی سه فاز فعلی استودیو را معرفی می کنداما با اینحال « مرد مورچه ای » فارغ از کلیشه های رایج آثار اَبَرقهرمانی نیست. فیلم تلاش زیادی کرده تا شخصیت هایی باورپذیر و دوست داشتنی به مخاطب عرضه کند و تا حدود زیادی هم در این راه موفق بوده اما در بخش روایت و پیچ و خم های داستان، همچنان با اثری ” مارول وار ” مواجه هستیم که در سالهای اخیر المان و ویژگی های مشخصی را از یک اثر، به دیگری منتقل کرده است و تنها شخصیت اصلی داستان را در این انتقال تغییر داده است. در « مرد مورچه ای » ساختمان های بزرگ همانند اغلب آثار اَبَرقهرمانی بصورت دیوانه وار تخریب نمی شوند و نیازی به نابودی یک شهر برای نجات دنیا نیست. در « مرد مورچه ای » کنترل بیشتری بر داستان و ریخت و پاش ها وجود دارد.انتخاب بازیگران در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا به درستی انجام شده است و همچنین ایفای نقش درخشان این بازیگران تاثیر بسیار مهمی بر محبوبیت فیلم دارد.همچنین استفاده از صحنه های اکشن باعث می شود تا مخاطب با هیجان فیلم را دنبال کند و از دیدن آن خسته نشود.در ادامه با دانلود فیلم هواپیما با ما همراه باشید.

بازیگران فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا

پل راد در نقش اسکات لانگ / مرد مورچه‌ای:

یک انتقام ‌جو و جنایتکار خرده ‌پای سابق با لباسی که به او اجازه می‌دهد در عین افزایش قدرت، کوچک‌تر یا بزرگ‌ تر شود.او و اوانجلین لیلی در نقش شریک ابر قهرمانی بازگشته اند 

اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین / واسپ:

دختر هنک پیم و جانت ون داین که لباسی مشابه و شنل زنبور مادرش را دارد.او به عنوان رئیس سنیاد برای تلاش های بشر دوستانه استفاده می کند،خدمت می کند.در ادامه با دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا2023 با زیر نویس چسبیده فارسی در کنار ما باشید.

مایکل داگلاس در نقش هنک پیم:

مأمور سابق شیلد، حشره‌شناس و فیزیک‌دانی که پس از ساخت این لباس تبدیل به مرد مورچه ای اصلی شد.

میشل فایفر در نقش جانت ون داین:

همسر پیم، مادر هوپ و زنبور اصلی که به مدت ۳۰ سال در دنیایی کوانتومی گم شده بود.

کاترین نیوتون در نقش کاسی لنگ:

دختر اسکات لنگ. او قبلاً توسط اما فورمن در انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) به تصویر کشیده شده بود.کاترین دختر 18 ساله اسکات لنگ که کت و شلواری شبیه کت و شلوار پدرش به دست می آورد او گرایش علمی دارد و به یادداشت های قدیمی پیم و یادگیری بیشتر در مورد علم و فناوری از قلمرو کوانتومی علاقه پیدا می کند .

دیوید دستمالچیان در نقش وب:

دستمالچیان پیش از این در دو فیلم اول نقش کورت را بازی کرده بود.

ویلیام جکسون هارپر در نقش کوازا:

تله پاتی که در قلمرو کوانتومی زندگی می کند.

کیتی اوبرایان در نقش جنتورا:

یک مبارز آزادی که تلاش می کند بی عدالتی هایی را که جوامع در قلمرو کوانتومی با آن روبه رو هستند اصلاح کند.

بیل موری در نقش کریلا:

فرماندار جامعه مجلل آکسیا در قلمرو کوانتومی که سابقه ای با جانت ون داین در قلمرو کوانتومی دارد رید معتقد بود که شخصیت موری نمایانگر گذشته یک شخص است که همیشه راهی برای نشان دادن دوباره پیدا می کند.

جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح:

یک «دشمن سفر در زمان و مولتی‌ورسی» که نوعی خط زمانی متناوب از شخصیتی است که در لوکی (۲۰۲۱) معرفی شد. مایکل والدرون، سرپرست نویسندگان لوکی، کانگ را «شرور بزرگ بعدی فیلم‌های متقابل» دنیای سینمایی مارول توصیف کرد. میجرز می‌گوید کانگ در کوانتومانیا آن شخصیت قبلی نیست، و با روان‌شناسی تغییر یافته متفاوت است. او به دلیل شخصیت‌های متفاوت اطرافش، کانگ را متفاوت از قبلی به تصویر می‌کشد، و از یک سریال به یک فیلم تغییر می‌کند.

 بیل مری برای بازی در نقش شرور نامعلومی انتخاب شده‌ است.و همچنین شخصیت موداک نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

کلام آخر

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا دنباله جدید مرد مورچه ای است که به تازگی منتشر شده است این فیلم تفاوت ها زیادی با دو فیلم قبلی دارد و مملو از هیجان و صحنه های اکشن است اگر شما نیز به دنبال یک فیلم اکشن و دیدنی هستید پیشنهاد می کنم حتما فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.همچنین از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم رهگیر است با تماشای این فیلم لحظات پر از هیجانی را سپری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *