دانلود سریال برف سیاه Black Snow 2023 زیرنویس فارسی

bool(false) bool(true)

امتیاز : از 10 | IMDB
سال انتشار :2023
کیفیت : WEB-DL
زبان : زیرنویس فارسی
ژانر : جنایی
مدت زمان : 52 دقیقه
کشور : استرالیا
کارگردانان : Sian Davies,Matthew Saville
ستاره ها : Fraser Anderson | Jimi Bani | Lucy Bell
خلاصه فیلم : در سال 1995 ایزابل بیکر هفده ساله به قتل رسید. این جنایت شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد و جامعه جزیره نشین دریای جنوبی استرالیا ایزابل را ویران کرد. پرونده هیچوقت حل نشد قاتل هیچوقت پیدا نشد . در سال 2020، عملیات…

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

Black Snow

Black Snow، برف سیاه یک مینی سریال ژانر جنایی محصول کشور:استرالیا است به کارگردان: Matthew Saville , Sian  به سازندگی : Travis Fimmel , Brooke Satchwell , Erik Thomson , Kestie Morassi زبان اصلی این فیلمEnglish  است این سریال پس از اکران توانست مخاطبان زیادی به خود جلب کند. با دانلود مینی سریال Black Snow با ما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال برف سیاه

در سال 1995، ایزابل بیکردخترهفده ساله به طور مرموزی به قتل رسید.با کشته شدن این دختر نوجوان در نتیجه این جنایت شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد و جامعه جزیره ایزابل در دریای جنوبی استرالیا را ویران کرد زیرا مرگ ایزابل بیکر شوک بزرگی به مردمان اشفورد بود. پرونده قتل ایزابل هرگز حل نشد، قاتل نیز هرگز پیدا نشد. در سال 2020، باز شدن یک کپسول زمان رازی را آشکار می کند این کپسول سرنخی برای اشکار شدن علت قتل ایزابل و همچنین پیدا شدن قاتل او است.بدون شک سریال برف سیاه به دلیل داستان جنایی مرموز می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود سریال خارجی باشد با تماشای آن شما نیز به کشف رمز و راز مخفی این فیلم بپردازید.

نقد و بررسی سریال برف سیاه

این سریال با بازی تراویس فیمل، این مجموعه شش قسمتی معمایی درام جنایی و جذاب، داستان سرایی شخصیت محور یک درام دوران بلوغ را با رمز و راز فریبنده یک داستان کلاسیک ترکیب می کند. در سال 1994، ایزابل بیکر هفده ساله  به قتل رسید،با دانلود سریال کیمیای روح به تماشای این فیلم زیبا بنشینید.شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد و جامعه جزیره ایزابل در دریای جنوبی استرالیا را ویران کرد. پرونده هرگز حل نشد، قاتل هرگز پیدا نشد. اما 25 سال بعد، باز شدن یک کپسول زمان رازی را کشف می کند که کارآگاه پرونده سرد جیمز کورمک را در رد یابی قاتل قرار می دهد.مینی سریال برف سیاه یک سریال فوق العاده است که فرهنگ اصیل ساکنان جزیره دریایی جنوبی استرالیا را تایید می کند و به شخصیت های مشهوری که برای کوئینزلند حیاتی بودند ادای احترام می کند سریال برف سیاه رمز و راز گیرا یک داستان معمایی معمولی را با روایت شخصیتی یک فیلم هیجان انگیز دوران بلوغ ادغام می کند.در ادامه با دانلود سریال 1899 با ما همراه باشید.مینی سریال برف سیاه به طور چشمگیری توانست در پایان مخاطبش را شگفت زده کند و پیچش های داستانی در اواخر داستان دیدنی است.این سریال نه تنها جلوه های بصری و فیلمبرداری بسیار فوق العاده ای داره بله به دلیل شخصیت ها و داستان جذاب توانست از محبوبیت های بالایی برخوردار شود این سریال با فرمول منحصر به فرد می تواند مخاطبان را تا پایان سریال مجذوب خود نگه دارد.این سریال می تواند به دلیل کیفیت بالای بازیگران و نویسندگی آن می تواند نظرات مثبت مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.در ادامه با دانلود مینی سریال برف سیاه با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

معرفی بازیگران سریال Black Snow

تراویس فیمل در نقش کورمک:تراویس فیمل (متولد 15 ژانویه 1979) هنرپیشه و مدل پیشین استرالیایی است. او را بیشتر به عنوان مدل سابق کلوین کلاین و برای ایفای نقش راگنار لودبروک در مجموعهٔ تلویزیونی وایکینگ‌ها که از شبکهٔ هیستوری پخش می‌شود، می‌شناسند.شخصیت راگنار لثبروک با هنرپیشگی تراویس فیمل در مجموعه وایکینگ‌ها تبدیل به یکی از به ‌یا دماندنی‌ ترین شخصیت‌ها در تاریخ شبکه هیستوری آمریکا شد. هنرپیشگی فیمل در مجموعه وایکینگ‌ها تا حدی درخشان بود که شخصیت راگنار لودبروک را برای شبکه هیستوری به یک نماد تبدیل کرد. بازی او باعث شد مجموعه وایکینگ‌ها در جایگاه خاصی میان بینندگانِ سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی جهان قرار گیرد.همچنین وی نقش اصلی فیلم حماسی فانتزی وارکرفت بود که در سال ۲۰۱۶ اکران شد و به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد و توانست ۴۳۹ میلیون دلار بفروشد.

تراویس فیمل بیست و دومین بازیگر شخصیتِ داستانی تارزان در سینما و تلویزیون است و در سال ۲۰۰۳ میلادی در مجموعهٔ تلویزیونی تارزان در این نقش ظاهر شد.از دیگر نقش آفرینی های تروایس فیمل می توان به نقش کورمک در مینی سریال برف سیاه اشاره کرد.

بروک ساچول در کلوئی والکات: بروک کریت ساچول متولد 1980 بازیگر،مدل و سنخنگوی محیط زیست استرالیایی است از اثار درخشان او می توان به مینی سریال برف سیاه در نقش کلوئی والکات اشاره کرد.

و همچنین تالیا بلکمن کورووا در نقش ایزابل بیکر، جماسون پارو در نقش هیزل به عنوان شخصیت های اصلی 

و دیگر بازیگران عبارتند از :راب کارلتون در نقش ویکتور بیانچی،اریک تامسون در نقش رانکین، الکساندر انگلستان در نقش آنتون بیانچی، لی جونز در نقش هکتور فورد، آنتونی جی شارپ در نقش بیلی هاپکینز، کیم گینگل در نقش ترنردر ادامه با دانلود سریال ویچر منشا خون با ما همراه باشید.

فیلم جنایی

فیلم های جنایی (به انگلیسی: crime film) نام نوعی از ژانرهای سینمایی است. فیلمی که در آن جستجوی شخصیت اصلی فیلم، که معمولاً کارآگاه یا مأمور پلیس یا روزنامه نگار یا وکیل است، به افشای اسرار یک جنایت منتهی می شود. این فیلم ها به تاریخچه های واقعی جنایت ها، یا اقتباس از داستان های جنایی تبهکاران و جنایتکاران مافیا و… می پردازند. اکثر این گونه فیلم ها درجهٔ سنیِ R (افراد زیر ۱۷ سال باید به همراه والدین یا یک بزرگتر از خود فیلم را تماشا کنند) گرفته اند.یکی دیگر از فیلم های پیشنهادی ما برای شما دانلود سریال کیمیای روح است با تماشای آن نهایت لذت را ببرید.

فیلم های جنایی دلهره آور: این فیلم ها اکثراً با قالب اکشن آمیخته شده اند و جهت به هیجان آوردن تماشاگر مناسب تماشا هستند. 

فیلم های جنایی ترسناک: این فیلم ها فیلم هایی با داستان های جنایی هستند که با ژانر ترسناک (فراتر از دلهره آور) آمیخته شده اند.

فیلم های نوآر: فیلم های جنایی که در دهه های ۱۹۴۰ تا ۱۹۷۰ را شامل می شدند.

فیلم های mob: این گونه فیلم های گنگستری اصیل هستند که نوعی دستگاه مافیا را شامل می شوند. بسیاری از آنها جنبهٔ اقتباسی دارند. مانند آثار تحسین شده ای.

فیلم های جنایی حقیقی: این فیلم های براساس حوادث واقعی ساخته شده اند..

فیلم های دربارهٔ دزدی: فیلم هایی هستند که بر اساس حوادث قبل و بعد از سرقت های جنایی، خواه چه حقیقی و چه خیالی 

فیلم های کارآگاهی : این فیلم ها که شخصیت های اول آنها معمولاً کارآگاهان و پلیس ها هستند دربارهٔ حل کردن یک معما هستند و اغلب اوقات تماشاگر با آنها همراه هستند.

کلام آخر

مینی سریال برف سیاه با ژانر درام و جنایی یکی از بهترین سریال های درام و جنایی است که می تواند برای شما بسیار تماشایی باشد این سریال با یک معمای قتل بسیار جالب است .در ادامه با دانلود فیلم 1987 به تماشای این فیلم زیبا بنشینید و از دیدن آن لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *