دانلود سریال آخرین بازمانده از ما The Last of us 2022 دوبله فارسی [قسمت هفتم افزوده شد]

bool(false) bool(true)

امتیاز :   از 10 | IMDB
سال انتشار :2023
کیفیت : WEB-DL
زبان : زیرنویس فارسی
ژانر : اکشن| ماجراجویی| درام
کشور : آمریکا
کارگردانان : Neil Druckmann| Craig Mazin
ستاره ها : Pedro Pascal| Bella Ramsey| Gabriel Luna
خلاصه فیلم : سریال آخرین بازمانده از ما، داستان جوئل و الی است، زوجی که به سختی یکدیگر را پیدا کرده‌اند و حالا مجبور می‌شوند شرایط وحشیانه و حضور قاتلان بی‌رحم را در سراسر آمریکا پس از یک بیماری واگیردار، تحمل کنند.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

Last of Us

آخرین بازمانده از ما ( The Last of Us) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که در سال ۲۰۲۳ توسط اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی بر پایهٔ سری بازی‌های آخرین بازمانده از ما ساختهٔ ناتی داگ ساخته شده‌است. این مجموعه بر پایهٔ یک ادبیات داستانی رستاخیزی و پسارستاخیزی می‌باشد و در ژوئیه ۲۰۲۱ در آلبرتا شروع به فیلم‌ برداری شد و انتظار می‌رود تا ژوئن ۲۰۲۲ این تصویر برداری ادامه پیدا کند. نیل دراکمن نویسنده و کارگردان خود بازی نیز درلست آف اس به عنوان نویسنده حضور دارد. سریال The Last of Us بر اساس نسخه اول که در سال 2013 عرضه شد، در دست ساخت است. در ادامه با دانلود سریال last of us با ما همراه باشید.

داستان بازی لست اف اس

جول یک قاچاقچی در منطقه‌ قرنطینه‌ بوستون است و همراه با شریکش تس به طور پنهانی و غیرقانونی از شهر خارج می‌شوند و با دیگر بازماندگان معامله می‌کنند.آن‌ها در شروع داستان به دنبال فردی به نام رابرت بودند، کسی که سلاح‌های آن‌ها را دزدیده بود. پس از گیر آوردن رابرت، او به آن‌ها گفت که به خاطر بدهی‌اش به فایرفلایس این کار را کرده است. تس که با شنیدن این حرف رابرت خشمگین شده بود دو گلوله را به سر او شلیک کرد. مدت کوتاهی بعد از آن مارلین، رییس فایرفلایس خود را آشکار کرد و به آن‌ها پیشنهاد پرداخت هزینه سلاح‌ها در قبال قاچاق محموله‌ای به خارج از شهر را داد.از فیلم هایی که پیشنهاد می کنم حتما تماشا کنید دانلود فیلم Warcraft است.

کمی بعد مشخص شد که محموله‌ی مورد قاچاق دختری نوجوان به نام الی است. جول و تس از هم جدا شدند و قرار شد تا تس با مارلین به کمپ برگردد تا از پرداخت پول مطمئن شود، و جول نیز الی را تا خانه‌ امن خودشان اسکورت کند و در آنجا منتظر تس بماند. زمانی که تس بازگشت، هر سه عازم ساختمان کپیتول شدند، نقطه‌ای که اعضای دیگر فایرفلایس منتظر دریافت الی بودند. با این حال قبل از این که آن‌ها دور شوند، دو تا از اعضای گشت‌زنی ارتش مقابل آنها قرار گرفتند. ماموران آن سه را تحت آزمایش اسکن CBI (عفونت مغزی کوردیسپس) قرار دادند و با ارتباط رادیویی درخواست پشتیبانی کردند. تس و جول اسکن CBI را به خوبی پشت سر گذاشتند، اما قبل از این که نگاهی به نتیجه‌ی اسکن الی بیندازند، الی را وحشت‌زده یافتند. الی ناگهان با چاقوی خود یکی از سربازان را مجروح کرد و با درگیری به وجود آمده، جول و تس بلافاصله هر دوی سربازان را کشتند. سپس مشخص شد که الی فردی آلوده شده است، اما خود او مدعی بود که سه هفته از آلوده شدنش گذشته است. این موضوع به این خاطر اهمیت داشت که همه افراد طی دو روز پس از مبتلا شدن تبدیل می‌شدند. اگرچه همچنان شک و تردیدهایی وجود داشت اما با رسیدن نیروی پشتیبانی هر سه نفر با هم به سمت زیرزمین فرار کردند.

هنگامی که سربازها رد آن‌ها را گم کردند، الی توضیح داد که مارلین معتقد است وضعیت الی ممکن است کلیدی برای یافتن یک درمان برای جلوگیری از آلودگی باشد. جوئل مخالف بود، اما تس معتقد بود که ممکن است این موضوع حقیقت داشته باشد. در نهایت این سه با عبور از تعداد بی‌شماری از آلوده شدگان به ساختمان کپیتول رسیدند. آن‌ها قرار بود در این ساختمان با افرادی از فایرفلایس دیدار کنند اما تنها اجساد آن‌ها را در آنجا یافتند. جول اظهار کرد که آنها سعی خود را کرده‌اند و شکست خورده‌اند، و پیشنهاد داد تا به خانه برگردند، اما تس فاش کرد که در راه رسیدن به ساختمان آلوده شده است. تس از جول درخواست کرد تا الی را پیش تامی ببرد، زیرا او قبلا جزئی از گروه مارلین بوده و ممکن است راهی برای رساندن الی به Fireflies بداند. تس در محل باقی ماند تا جلوی سربازان نزدیک شده را بگیرد و جول بر خلاف میلش به همراه الی فرار کرد.در ادامه با دانلود فیلم Uncharted همراه ما باشید.هنگامی که آن‌ها به مکانی امن رسیدند و از هرگونه آلودگی دور شدند، جول ایده‌ی اولیه خود را بیان کرد؛ این که آن‌ها به بازدید یکی از آشنایان جول بروند و ماشینی سالم را از او بگیرند تا سفر خود را به سمت تامی سریع‌تر انجام دهند. با این حال، استفاده از این وسیله نقلیه زیاد طول نکشید چرا که در مقطعی از داستان بازی The Last of Us و در شهر پیتسبورگ آن‌ها مورد حمله گروهی از شکارچیان قرار گرفتند و مجبور شدند ماشین خود را ترک کنند و با پای پیاده فرار کنند. در داخل شهری نزدیک به آنجا، آنها با دو برادر به نام‌های سم و هنری دیدار کردند که آنها نیز در حال فرار بودند. دو گروه با هم موافقت کردند تا با هم همکاری کنند، اما در رویارویی با شکارچیان بیشتر، سم و هنری، الی و جول را رها کردند تا دوباره آن‌ها تنها شوند.

با خروج از شهر، شکارچیان همچنان جول و الی را تا هاموی (Humvee) و تا مرز یک پل شکسته تعقیب کردند. الی پیشنهاد کرد که برای فرار از آن‌ها از پرتگاهی به درون آب بپرند. جول که می‌دانست الی قادر به شنا کردن نیست نمی‌خواست این کار را انجام دهد، اما الی خواسته او را نادیده گرفت و پرید، و جول نیز با عصبانیت از او پیروی کرد. جول با برخورد به تخته سنگی بیهوش شد. او توسط الی در کنار یک ساحل بیدار شد، جایی که آنها دوباره با سم و هنری دیدار کردند. جول به خاطر رها شدن توسط این دو برادر با عصبانیت سم را به زمین انداخت و اسلحه‌ای را به سمت او نشانه گرفت و او را تهدید کرد. سپس هنری دلیل ترک کردن آن‌ها را (به خاطر زنده ماندن سم) توضیح داد، و همچنین گفت که آن‌ها جول و الی را در آب یافته‌اند. الی گفت اگر آن‌ها نبودند غرق می‌شدند. به این ترتیب جول اسلحه را پایین آورد و آن‌ها سفر خود را به برج رادیویی ادامه دادند. آن‌ها خیلی زود ورودی یک فاضلاب را پیدا کردند و از طریق آن به حرکت خود ادامه دادند تا به حومه یک شهر رسیدند. آن‌ها در آنجا توسط گروه دیگری از شکارچیان از جمله یک اسنایپر مورد حمله واقع شدند. جول موفق شد آن‌ها را از پای درآورد، اما سر و صدای ناشی از تیراندازی باعث شد تا انبوهی از آلوده شدگان به سمت آنجا هجوم آورند و گروه مجبور به فرار از محل شود.از دیگر فیلم هایی که پیشنهاد می کنم حتما تماشا کنید دانلود فیلم دختر قرن بیستم است.

در ادامه‌ی داستان بازی The Last of Us و پس از رسیدن به برج رادیویی، گروه شب را در خانه‌ای گذرانند، و درباره خاطرات گذشته قبل از شیوع آلودگی با هم صحبت کردند. جول، الی و هنری در اتاق اصلی حضور داشتند در حالی که سم در اتاق دیگری بود. کمی بعد الی وارد اتاق دیگر شد و متوجه ناراحتی سم شد. آن دو گفتگوی عمیقی در مورد مسائل مختلف از جمله آلوده شدن انسان‌ها و نقش‌شان در جهان انجام دادند و سپس با شب بخیر گفتن شب را در برج رادیویی خوابیدند. صبح روز بعد وقتی هنری صبحانه درست می‌کرد، الی تصمیم گرفت سم را برای صبحانه صدا کند اما متوجه شد که او آلوده و تبدیل شده است. سم به الی حمله کرد و جوئل سعی کرد به سمت او شلیک کند، اما هنری که نگران برادرش بود اسلحه را از دست او کشید. در نهایت خود هنری تصمیم گرفت تا به سم شلیک کند. هنری که از این اتفاق اندوهگین و عصبانی بود در وهله اول جول را مقصر این رخداد می‌دانست و اسلحه خود را به سمت او نشانه گرفت. جول به او گفت که آرامش خود را حفظ کند و این که این موضوع تقصیر هیچ کسی نیست، با این حال هنری نظر خود را تغییر داد و تصمیم گرفت به جای جول به خودش شلیک کند و به این ترتیب خودکشی کرد. جول و الی در ادامه‌ی داستان بازی The Last of Us سفر خود را برای یافتن تامی ادامه دادند. آن‌ها در مورد رابطه جول با برادرش مقداری بحث کردند، که جول اعتراف کرد رابطه‌ آن‌ها چندان مناسب نیست. این دو کمی بعد به یک دروازه بسته رسیدند، یک سد که توسط چندین فرد مسلح محافظت می شد. وقتی زنی اقدام به بازجویی از جول و الی می‌کرد، تامی جول را شناسایی کرد و دروازه‌ها را برای او باز کرد. تامی آن زن را ماریا و همسر خود معرفی کرد و همه به داخل رفتند. در داخل، جول در مورد الی و شرایط خاص او با تامی صحبت کرد. وقتی آن‌ها برای همکاری با هم در این زمینه به مشکل خوردند، نزاعی بین آن‌ها شکل گرفت اما این نزاع با هجوم گروهی از راهزنان به مکان پایان یافت. جول و تامی برای بازگشت به سوی ماریا و الی مبارزه کردند. زمانی که تامی عشق برادرش به الی را مشاهده کرد در تصمیم خود تجدید نظر کرد و اعلام کرد که برای تحویل الی به Fireflies کمک می‌کند. او این موضوع را با ماریا که ظاهرا آشفته و مخالف نقشه‌ی آن‌ها بود در میان گذاشت. الی که در حال شنیدن این گفتگو بود این برداشت را کرد که جول قصد دارد او را به تامی واگذار کند. به همین سبب او با ربودن یک اسب به تنهایی به دل جنگل رفت.وقتی جوئل و تامی از ناپدید شدن الی مطلع شدند، هر یک اسبی را برداشتند و به دنبال او رفتند. آنها سرانجام پس از مقابله با چند راهزن دیگر، الی را در یک خانه متروكه پیدا کردند، جایی كه الی به جول این اتهام را وارد کرد که او تمام این مدت می‌خواسته تا از شر الی خلاص شود. این موضوع به شدت باعث ناراحتی جوئل شد، به طوری که او از تصمیم خود برای جدا کردن راهش از الی گفت. پیش از اینکه الی بتواند واکنشی به حرف جول داشته باشد، تامی وارد اتاق شد و به آنها گفت که راهزنان به خانه حمله کرده‌اند. دانلود فیلم جادوگر می تواند برای شما لحظات خوشی را فراهم کند.

آنها مسیر خود را به سمت خروج از مزرعه مبارزه کردند، و سوار بر اسب به سمت سد برگشتند. جول به بحث خود با الی فکر کرد و تصمیم گرفت تا همچنان سفرش را با الی ادامه دهد. آن‌ها از تامی جدا شدند و با اسبی به سمت دانشگاه کولورادوی شرقی رفتند، جایی که که تامی به آنها گفته بود آزمایشگاه Fireflies در آنجا واقع شده است.در هنگام جستجوی ساختمان‌های دانشگاه این موضوع آشکار بود که این مکان برای مدت‌ها رها شده است. مدتی بعد آنها یک دستگاه ضبط را پیدا کردند که از جایگاه فعلی Fireflies را نشان می‌داد، اما در همین حین آن‌ها توسط گروه دیگری از بازماندگان شناسایی و مورد حمله قرار گرفتند. وقتی جول و الی سعی داشتند از محوطه دانشگاه فرار کنند، جوئل توسط یکی از مهاجمان مورد حمله قرار گرفت و هر دوی آن‌ها از یک بلندی به پایین افتادند. جول به واسطه یک میله آهنی از ناحیه شکم به شدت مجروح شد و قادر به راه رفتن نبود. الی سعی کرد او را ترغیب به حرکت کردن کند و موانع پیش رو را بردارد. در نهایت آن‌ها به وسیله اسبشان از محل فرار کردند. کمی بعد الی به پشت سرش نگاهی انداخت و گفت که وضعیت امن است، با این حال جول همچنان مجروح بود و خون‌ریزی داشت. او در نهایت با از دست رفتن مقادیری خون از حال رفت و الی وحشت‌زده از شرایط مطمئن نبود که باید چه کاری انجام دهد. در مقطع بعدی از داستان بازی The Last of Us الی در حالی نشان داده شد که به تنهایی در برف‌ها به شکار می‌پرداخت. او ابتدا به سمت یک خرگوش تیر انداخت و کمی بعد از مسافتی متوجه یک گوزن شد. او خرگوش و اسبش را رها کرد و بی سر و صدا به دنبال گوزن رفت. او موفق شد دو دفعه به سمت آن تیر بیندازد، و با ردگیری خون گوزن به سمت یک کلبه متروکه هدایت شد، جایی که گوزدن در نهایت به واسطه‌ی زخم‌هایش از پای درآمد.با دانلود فیلم دزدان دریایی با ما همراه باشید.الی کمی بعد با دو مرد با نام‌های دیوید و جیمز روبرو شد که به او پیشنهاد دادند در ازای گوزن، با او لوازمی تبادل کنند. الی بسیار محتاطانه از آنها درخواست مقداری آنتی‌بیوتیک کرد، که جیمز برای آوردن آن محل را ترک کرد و دیوید پیش الی باقی ماند. دیوید سعی کرد با الی دوست شود، اما الی نسبت به ظاهر صمیمانه او شک داشت و از افشای اطلاعات درباره خودش خودداری کرد. الی همچنین اسلحه دیوید را از او دور کرد. مدتی کوتاهی بعد از بازگشت جیمز با داروها، آنها صدا نزدیک شدن آلوده شدگان را شنیدند. دیوید یک تپانچه را بیرون آورد و از الی خواست تا تفنگش را برگرداند اما الی پاسخش به این درخواست منفی بود. سپس آن‌ها با همکاری هم با آلوده شده‌ها مبارزه کردند. وقتی دوباره شرایط امن شد، دیوید فاش کرد که گروهی که در دانشگاه به الی و جوئل حمله کرده در واقع بخشی از افراد او بوده‌اند. الی که احساس خطر کرده بود سعی کرد سلاحش را بردارد، اما پی برد که جیمز با افراد بیشتری باز گشته است. با این حال دیوید به جیمز گفت تا الی را رها کند و داروها را نیز به او بدهد. به این ترتیب الی با اسبش دوباره به گاراژ خانه‌ای متروکه بازگشت که جوئل در آنجا استراحت می‌کرد. جوئل هنوز بسیار ضعیف و بیمار بود. الی آنتی بیوتیک‌ها را به او داد و در کنار او خوابید. وقتی او از خواب بیدار شد، متوجه شد که گروه دیوید او را ردگیری کرده‌اند. بنابراین او چاره‌ای نداشت تا جول را ترک کند و دشمنان را از آنجا دور نگه دارد. او با اسبش از محل دور شد، اما مدت کوتاهی پس از یک تعقیب و گریز اسب تیر خورد و الی با پای پیاده اقدام به فرار کرد. به هر جال دیوید در نهایت موفق به گرفتن او شد و با ضربه‌ای او را بیهوش کرد.بدون شک دانلود فیلم مولان و تماشای آن می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.

الی در یک زندان از خواب بیدار شد و اولین چیزی که دید قصابی شدن بدن یک انسان توسط جیمز بود، چیزی که او را وحشت‌ زده کرد. دیوید به او نزدیک شد و ادعا کرد که می‌تواند سایرین را متقاعد کند تا او را زنده نگه دارند. الی هنوز به او اعتماد نداشت و در تلاشی برای گرفتن کلیدهای زندان اقدام شکستن انگشت دیوید کرد. دیوید نیز با ضربه‌ای او را مجروح کرد و با تهدیدی جدی اتاق را ترک کرد. در بازگشت به پناهگاه، جیمز اقدام به بیدار کردن الی کرد و او به همراه دیوید سعی کردند تا الی را به سمت میز قصابی بکشاند. الی تقلا کرد و اقدام به گاز گرفتن دیوید کرد. قبل از این که دیوید بخواهد چاقوی قصابی را به سمت الی پرتاب کند، الی برای آن‌ها افشا کرد که مبتلا به آلودگی است و این موضوع باعث شوکه شدن آن‌ها شد. الی در همین فرصت چاقوی قصابی را گرفت و آن را در گردن جیمز فرو کرد و اقدام به فرار کرد. او در اطراف پناهگاه سعی داشت مسیری به بیرون پیدا کند اما در نهایت به یک رستوران گرفتار شد. الی سعی کرد در این رستوران با چاقوی خود به شکل مخفیانه به دیوید ضربه وارد کند. اما در نهایت دیوید او را گرفت و هر دوی آن‌ها طی یک درگیری بی‌هوش شدند.

در بیرون از این مکان، جول سرانجام موفق شد خود را به پناهگاه برساند. او سرانجام متوجه آتش‌سوزی رستوران شد و برای تحقیق به سمت آنجا رفت.در داخل رستوران، الی زودتر از دیوید هوشیاری خود را به دست آورد و متوجه کارد بزرگ دیوید در زیر یک صندلی شد. در حالی که او سعی داشت خود را به کارد برساند، دیوید نیز به هوش آمد. الی در همان حالت چندین بار به او لگد زد و او را به زمین انداخت. سرانجام الی با برداشتن کارد به شکلی خشونت‌بار به سمت دیوید ضرباتی وارد کرد و او را به کام مرگ فرستاد. کمی بعد جوئل سرانجام به آنجا رسید و سلاح در دست الی را گرفت. ابتدا الی تصور کرد یکی از افراد دیوید به او نزدیک شده اما جول او را آرام کرد. الی در آغوش جول شروع به گریه کردن کرد و جول سعی کرد به او قوت قلب دهد. در انتها آن‌ها محل را ترک کردند.الی و جول در این مسیر دچار حوادث زیادی می شوند.بدون شک فیلم لست اف اس می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود سریال خارجی باشد.

جوایز بازی لست اف اس

این بازی به‌ طور رسمی در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۱ در همایش جوایز بازی ویدئویی اسپایک معرفی شد. در نمایشگاه ای۳ ۲۰۱۲، آخرین بازمانده از ما توانست ۵ جایزه از جمله بهترین نمایش، بهترین بازی، بهترین بازی کنسولی، بهترین اکشن ماجراجویی و بهترین صدا را از آن خود کند. به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی نسل هفتم کنسول‌های بازی، آخرین بازمانده از ما توانست بیش از ۲۰۰ جایزه برترین بازی سال را دریافت کند و یکی از موفق ‌ترین بازی‌های تاریخ در این زمینه محسوب می‌شود و بدین سبب یکی از برترین بازی‌های ویدئویی تمام دوران‌ها در نظر گرفته می‌شود. آخرین بازمانده از ما پس از اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵، عنوان دومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۳ را از آن خود کرد و تا اوت ۲۰۱۴ توانسته بیش از ۸ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند.

بازیگران فیلم لست اف اس

 پدرو پاسکال در نقش جوئل، بلا رمزی در نقش الی، گابریل لونا در نقش تامی،مارلی دندریج در نقش مارلین،جفری پیرس در نقش پری،ماری بارتلت در نقش فرانک،کان اونیل در نقش بیل،آنا تورو در نقش تس،نیکو پارکر در نقش سارا

کلام آخر 

این سریال که گفته می‌شود بزرگ‌ ترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا است، از ژوئیه ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ در آلبرتا فیلمبرداری شد. این اولین سریال اچ ‌بی‌ او است که بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شده‌است.از دیگر فیلم هایی که پیشنهاد می کنم تماشا کنید دانلود سریال کیمیای روح.با تماشای این سریال اوقات خوشی را سپری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *