دانلود سریال وایکینگ ها-والهالا Vikings: Valhalla 2022 زیرنویس فارسی [فصل دوم اضافه شد]

bool(false) bool(true)

امتیاز: 7.2 از 10 | IMDB
سال انتشار :2022
کیفیت : WEB-DL
زبان : زیرنویس فارسی
ژانر : اکشن| ماجراجویی| درام
کشور : کانادا, ایرلند, آمریکا
کارگردانان : Niels Arden Oplev
ستاره ها : Sam Corlett | Frida Gustavsson | Leo Suter
خلاصه فیلم : در ادامه سریال «وایکینگها»، این مجموعه 100 سال پس از آن دوران را با محوریت ماجراهای لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاردرادا و پادشاه نورمن ویلیام فاتح روایت می کند.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

Vikings Valhalla

Vikings Valhalla وایکینگ ها والهالا محصول 2022 آمریکا است. سریال Vikings Valhalla وایکینگز والهالا درام اکشن تخیلی تاریخی برای نتفلیکس است که توسط فیلم نامه ‌نویس جب استوارت ساخته شده استو اسپین آف وایکینگ ها است. در این سریال یک قرن پس از سری اصلی و داستان از برخی از بهترین و شناخته شده به نورس و نورمن پادشاه ویلیام فاتح ، از نوادگان وایکینگ است.سریال وایکینگ ها والهالا یکی از جدیدترین سریال‌های تاریخی نتفلیکس است. وقایع سریال داستان وایکینگ والهالا در قرن یازدهم میلادی رخ می‌دهد و ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ را مرور می‌کند. سریال وایکینگ‌ ها: والهالا در قرون وسطی اسکاندیناوی با یورش‌ها و اکتشافات در سراسر اروپا و پایان دوره وایکینگ‌ها، در حدود قرن یازدهم جریان دارد. خط داستانی سریال، صد سال پس از سریال اصلی وایکینگ ها رخ می‌دهد، اگرچه برخی از جنبه‌های آن ممکن است برای کسانی که وایکینگ ها را تماشا کرده‌اند‌ آشنا باشد. خالقان سریال اصلی، مایکل هرست و جب استورات، این بار برای ساخت سریال وایکینگ ها: والهالا دست به همکاری زدند. این سریال جدید زندگی برخی از مشهورترین و حتی بدنام ‌ترین نورسمن‌های تاریخ مانند لیف اریکسون، فریدیس اریکسدوتر، هارالد هاردرادا و ویلیام فاتح را به تصویر می‌کشد. هرست که نویسندگی تمامی قسمت‌های سریال اصلی را برعهده داشت، در کنار استورات در نقش تهیه‌ کنندگان اجرایی نیز فعالیت داشتند.در ادامه با دانلود سریال وایکینگ والهالا با ما همراه باشید.

داستان سریال وایکینگ ها والهالا

در طول قرن یازدهم،قبیله جنگجوی قدرتمند،وایکینگ ها در سراسر انگلستان ساکن شده بودند.شبیه دوران طلایی بود که افسانه اسکاندیناوی راگنار لوتبرگ بر شمال حکومت کرد و بار دیگر باز خواهد گشت.بیش از 100 سال از ترک موطن شمالی وایکینگ ها می گذشت، اما انگلیسی ها هنوز آنها را به عنوان سرزمین خود نپذیرفته بودند،در گروه فرهنگی انگلوساکسون نارضایتی ریشه ای وجود داشت و آن ها می خواستند پادشاهشان،اتلرد دوم کاری در مورد مشکل وایکینگ ها انجام دهد.اما در آن زمان وایکینگ ها مشغول جشن بودند که متوجه شدند گارد پادشاهی توسط شاه اتلرد احضار شده است.استن برادر بزرگ هارلد سیگوردسون،رهبر گارد پادشاهی بود.و او فردی ساده لوح بود که دسیسه دشمن را متوجه نشد.پادشاه دستور نابودی کل قبیله وایکینگ های ساکن در جزیره را صادر کرد.اعضای گارد پادشاهی در سالن غذا خوری اتاق پادشاه به قتل رسیدند و کل دانلاو توسط نیروهای انگلیسی به آتش کشیده شد.شاه اتلرد حتی زنان و کودکان را رها نکرد و فریاد بی پناهان و بی گناهان به سواحل دانمارک رسید پادشاه دانمارک تصمیم گرفت نیرو های وایکینگ را زیر یک پرچم متحد کند و از طرف برادران و خواهران خود انتقام بگیرد.از وایکینگ ها از سراسر شمال خواسته شد تا…..بدون تردید سریال وایکینگ ها والهالا می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود سریال خارجی باشد .با تماشای این فیلم زیبا به تماشای این فیلم هیجان انگیز و زیبا بنشینید و نهایت لذت را ببرید

معرفی بازیگران سریال وایکینگ ها والهالا

لورا برلین نقش اما از نرماندی را ایفا می‌کند که در طول تاریخ به عنوان ملکه، بر انگلستان، دانمارک و نروژ حکومت می‌کرد. دلیل حکومت او بر چند سرزمین مختلف، ازدواجش با فرمانروایان آن مکان‌ها، پادشاه کانوت و اترلرد ناآماده بود که هر دو در وایکینگ‌ها: والهالا حضور دارند. بحث‌ها و گمانه ‌زنی‌های زیادی پیرامون شخصیت تاریخی اما از نرماندی وجود دارد و مطمئنا نقش او در این سریال نقشی برجسته خواهد بود.در ادامه با دانلود سریال وایکینگ با ما همراه باشید.

سم کورلت بازیگر نقش لیف اریکسون، کاشف معروف و پسر اریک سرخ، وایکینگ معروف است که اغلب با پدرش در حال مشاجره بود. طبق افسانه‌ها و حماسه‌های وایکینگ‌ها، لیف اریکسون پنج قرن قبل از کریستوفر کلمب به آمریکای شمالی سفر کرد و در وایکینگ‌ها: والهالا، ما شاهد سفرهای اریکسون در سراسر اقیانوس اطلس خواهیم بود.

فریدا گوستاوسون نقش فریدیس اریکسدوتر، دختر اریک سرخ و خواهر ناتنی لیف اریکسون را بازی می‌کند. پس از ماجرای یک تجاوز جنسی توسط وایکینگ‌های مسیحی، فریدیس رهبر جدید یک دین قدیمی در اسکاندیناوی می‌شود و با افزایش نفوذ مسیحیان در سرزمین خود مخالف می‌کند.با دانلود سریال وایکینگ ها والهالا با زیر نویس چسبیده فارسی شما نیز شاهد اتفاقات زیبا و اکشن این فیلم باشید.

بردلی فریگارد، کانوت، پادشاه دانمارک است. از نظر تاریخی، پادشاه کانوت ادعای حاکمیت بر انگلستان، دانمارک و نروژ را داشت و به خاطر متحد کردن دانمارکی‌ها و انگلیسی‌ها تحت فرمان خودش، مشهور بود. مورخان از پادشاه کانوت به عنوان موثرترین پادشاه در تاریخ آنگلوساکسون یاد می‌کنند که در صورت نیاز، تبدیل به فردی بی‌رحم و خشن می‌شد.

کارولین هندرسون در نقش جارل کاکون بازی می‌کند و ارتباطی خاص با پادشاه کانوت دارد. در وایکینگ‌ها: والهالا، بینندگان شاهد تسلط و قدرت مذهبی جارل کاکون خواهند بود، زیرا او بین پاگانی‌ها (بت پرستان)، مسیحیان و پیروان سایر ادیان که در کاتگات زندگی می‌کنند تعادل ایجاد می‌کند.

لئو سوتر نیز هارالد سیگوردسون است که در افسانه‌های وایکینگ‌ها به نام هارالد هاردرادا معروف است. هارالد هاردرادای زیبا و جذاب، در تاریخ وایکینگ‌ها به دلیل تلاش و کوشش خود برای به دست آوردن تاج و تخت دانمارک و انگلیس، مورد احترام است.

یوهانس هاوکور یوهانسون، اولاف هارالدسون مقدس، برادر ناتنی بزرگ ‌ترهارالد سیگوردسون است. اولاف هارالدسون یک نیروی تنومند است که باید مورد توجه قرار گیرد. او یک مسیحی ارتدوکس سرسخت است و در ادامه، به شخصیتی مذهبی و تاریخی ملقب به اولاف مقدس نروژ تبدیل می‌شود.در ادامه با دانلود سریال وایکینگ ها والهالا با دوبله سانسور با ما بمانید.

پولینا مک اینتوش، شخصیت ملکه الفگیفوی دانمارک را به تصویر می‌کشد که از نظر تاریخی، اولین همسر پادشاه کانوت بود. الفگیفوی جذاب و مدبر، راه‌هایی پیدا می‌کند تا از نفوذ فزاینده شوهرش، استفاده کند.

آسبیورن کروگ، جارل کار و طبق راهنمای بازیگران و شخصیت‌ها، تهدیدی برای بت پرستان قدیمی است.

دیوید اوکس نقش ارل گادوین را بازی می‌کند که به لطف پادشاه کانوت، یکی از قدرتمندترین ارل‌های انگلستان است.

علاوه بر این افراد، پورو اوجا نقش آرن گورمسون، لویی دیویسون نقش شاهزاده ادموند، جولیان سیگر نقش جارل گورم، جیمز بالانگر نقش هالبیورن و جک مولارکی نیز نقش توکه را بازی می‌کند.

بوسکو هوگان که در ابتدا در خود سریال وایکینگ‌ها ظاهر شده بود، ایترلد ناآماده است (یکی از کاراکترهای اصلی سریال‌ که طرفداران مشتاق هستند تا با او بیشتر آشنا شوند) و همچنین آلن دیوین نقش ایلدورمن کنت را بازی می‌کند.

شخصیت یالدورمن شرق، آنگلیا توسط گاوین اوکانر به تصویر کشیده می‌شود و ایوان مای به عنوان شخصیتی به نام مرین، بیل مورفی به عنوان اوگدا و یواکیم نوترگیست در نقش بیرکر در این سریال حضور خواهند داشت.

بررسی سریال وایکینگ ها والهالا

وایکینگ ها والهالا سرشار از تاریخ،شکوه و عظمت نبرد،و عاشقانه های جذاب است. اما گروه بازیگران آن نیز به طور یکنواخت قوی هستند،با شخصیت هایی که در همه طرف مبارزات ژئوپلیتیکی و مذهبی در قلب والهالا چشم انداز ارزشمندی به دست آورده اند. وقایع سریال داستان وایکینگ والهالا در قرن یازدهم میلادی رخ می‌دهد و ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ را مرور می‌کند. سریال وایکینگ‌ ها: والهالا در قرون وسطی اسکاندیناوی با یورش‌ها و اکتشافات در سراسر اروپا و پایان دوره وایکینگ‌ها، در حدود قرن یازدهم جریان دارد. خط داستانی سریال، صد سال پس از سریال اصلی وایکینگ ها رخ می‌دهد. وایکینگ‌ها:والهالا در اوایل قرن ۱۱ آغاز می‌شود و ماجراهای افسانه‌ای برخی از مشهورترین وایکینگ‌ها مانند لیف اریکسون، فریدیس اریکسدوتر، هارالد هاردرادا و ویلیام فاتح را شرح می‌دهد. والهالا یک درام قوی است که همان سطح اکشن،جنس و دسیسه های تاریخی را به نمایش می گذارد که خود را بدون نیاز به دانشی از آن نمایش به چنین موفقیتی تبدیل کرد در واقع درحالی که تماشای وایکینگ های اصلی مطمئنا به تنظیم زمینه کمک می کند رویدادهای آن مجموعه را انچه در این داستان جدید اتفاق می افتد تقویت می شوند. سریال «وایکینگ‌ها: والهالا» به خوبی توانسته تا دوره زمانی خودش را به تصویر بکشد و با توجه به شرایط خودش، سریال سرگرم ‌کننده‌ای است. والهالا چنان جاه‌ طلبی و درک بالایی از شخصیت‌ها و دوره‌ی زمانی آن‌ها دارد که کاملا غرق شدن در دنیای خیالی سریال را برای بینندگانش توجیه‌ پذیر می‌کند.شخصیت های کاملا مشخص و حس خوب قهرمان ها و آنتاگونیست ها کاملا واضح است.اریکسون و فریدیس برای انتقام آنجا هستند و سیگوردسون قرار است انتقام خود را از پادشاه بریتانیا که خانواده او و سایر وایکینگ ها را کشته است بگیرد. بیشتر تمرکز فیلم بر روی انتقام سیگوردسون است.بیننده در تماشای سریال دچار هیجان های فراوانی می شود.سریال والهالا دارای مستندات تاریخی بیشتری می‌باشد. پس از این رو شاهد اتفاقات و نبردهای واقعی‌تری هستیم که افسانه و تخیل کمتری در آنها دیده می‌شود باید گفت که با پروژه‌ای بسیار بزرگ ‌تر و پر زرق ‌و ‌برق‌ تر روبرو هستیم. این موضوع کاملاً طبیعی می‌باشد زیرا داستان این سریال در برهه زمانی‌ای جریان دارد که وایکینگ‌ها دیگر آن اقوام وحشی و ساده ‌لوح نیستند.سریال درام تاریخی مایکل هرست وایکینگ ها طرفداران خوبی پیدا کرد.تراویس فیمل و کاترین وینیک را به ستاره تبدیل کرد .حالا داستان صد سال بعد با یک بازیگر کاملا جدید ادامه می یابد که فصل متفاوتی از تاریخ وایکینگ ها را روایت می کند.

کلام آخر

سریال وایکینگ ها والهالا با صحنه های اکشن و هیجان انگیز پس از اکران توانست از محبوبیت بالایی برخوردار شود این سریال زیبا توانست بسیار خوش بدرخشد .اگر شما نیز به دنبال یک سریال تاریخی و اکشن هستید پیشنهاد می کنم با دانلود سریال وایکینگ ها والهالا بدون سانسور به تماشای این سریال زیبا بنشینید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما سریال افسانه های آرتدال است این فیلم نیز می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده و زیبا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *