دانلود سریال کیمیای روح Alchemy of Souls 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

bool(false) bool(true)

امتیاز : 8.7 از 10 | IMDB

انتشار : 2022

کیفیت : WEB-DL

زبان : زیرنویس فارسی

مدت زمان : 80 دقیقه

محصول کشور : کره جنوبی

ژانر : اکشن | درام | فانتزی

ستاره ها : Jae-Wook Lee | Jung So-Min | Min-Hyun Hwang

خلاصه داستان :

سرنوشت دو نفر به دلیل “هوانهونسول” (روح مردگان به زنده ها باز می گردد) به هم می خورد.

 

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

Alchemy of Souls

سریال کره ای کیمیای روح Alchemy of Souls از جدید ترین و پر بیننده ترین محصولات شبکه tvN با مشارکت پلتفرم جهانی نتفلیکس (Netflix) است.سریال کره ای کیمیای روح کار اکران خود را در تاریخ ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۲ (مصادف با ۲۸ خرداد ۱۴۰۱) آغاز کرد و به دلیل داستان زیبا و بازیگران حرفه ای از همان قسمت‌ های آغازین  موفق شد در پلتفرم نتفلیکس، تبدیل به یکی از سریال‌های کره‌ای پربازدید و محبوب شود.این سریال زیبا علاوه بر کشور کره در دیگر کشور ها هم مورد استقبال قرار گرفت سریال کره ای Alchemy of Souls توسط پارک جون هوا (Park joon hwa) کارگردانی شده است. هونگ می ران (Hong Mi Ran) و هونگ جانگ اون (Hong Jung eun) که به خواهران هونگ نیز معروف هستند، وظیفه نویسندگی این مجموعه را بر عهده گرفته بودند. این مجموعه از ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۲، روزهای شبنه و یکشنبه، ساعت ۲۱:۱۰ از طریق شبکه tvN در کشور کره جنوبی به پخش سراسری رسید و همزمان از طریق پلتفرم نتفلیکس موفق به پخش جهانی خود شد این سریال بسیار دیدنی پس از اکران توانست نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند.در ادامه با دانلود سریال کیمیای روح و تماشای آن در این نقد و برسی همراه ما باشید.

خلاصه سریال کره ای کیمیای روح

داستان سریال Alchemy of Souls، در کشوری تخیلی به نام داهو (Daeho) ساخته شده است. جایی که در آن جادو حرف اول را می‌زند و جادوگران بسیاری از آغاز پیدایش این سرزمین، به قدرت رسیده‌اند جادوگران در این شهر قدرت فراوانی دارند. جادوگرانی با پیشینه های مختلف؛ کسانی که هم نماد خیر و هم مظهر شر و بدی هستند آن ها شبیه هم نیستن ممکن است خوب باشند یا بد. در این سریال ما شاهد روایت‌های مختلفی از شخصیت‌های گوناگون هستیم اما دو کاراکتر اصلی این سریال یعنی جانگ اوک (Jang Uk) و ناک سو (Nak Su)، پایه‌ها و نقش اصلی این داستان هستند که اتفاقات فیلم حول محور زندگی آن ها میچرخد.جانگ اوک، از خانواده‌ای اشرافی و نجیب‌ زاده است که با یک راز پنهان، متولد شده است در ادامه با دانلود سریال دامر با ما همراه باشید. رازی که هر از گاهی، نقل محافل مردم داهو می‌شود و مردم هر از گاهی داستان جانگ اوک را زمزمه می کنند. جانگ اوک مانند دیگر دوستان خود که با جادو آشنا هستند. قدرت استفاده از آن را ندارد و در استفاده از این قدرت ناتوان است او سالیان سال است که به دنبال باز کردن دریچه‌ های انرژی خود برای یاد گرفتن جادو است. دریچه‌ هایی که به دستور پدرش باید بسته بمانند و اگر او سعی در باز کردن آنها داشته باشد، ممکن است جانش با فاش شدن راز پنهانش به خطر بیافتد اما جانگ اوک لجبازتر از چیزی است که دیگران تصور می‌کنند و مصمم است تا انرژی خود را از بند، رها کند او می خواهد صاحب اصلی قدرت خود شود.دیگر طرف داستان با ناک سو، آشنا می‌شویم. جنگجویی ماهر که به قاتل سایه‌ ها، معروف است. او یکی از قدرتمند ترین و ماهرترین جادوگرهایی است که سرزمین داهو، تا به امروز با آن رو‌به ‌رو شده است قدرت او در میان مردمش بی نظیراست. اما دست سرنوشت، تقدیر دیگری را برای این جادوگر در نظر گرفته است. او طی مبارزه‌ای به شدت زخمی می‌شود و او ناچار به عوض کردن روح خود با بدنی به مراتب ضعیف ‌تر از جسمش، می‌شود. ناک سو با استفاده از کیمیای روح، وارد جسم ضعیف دختری به نام مو دوک (Mu Deok) می‌شود. دختری که سرنوشتش با جانگ اوک گره خورده است و طی ملاقاتی که این دو با یکدیگر دارند، جانگ اوک متوجه نوری آبی رنگ در چشمان او می‌شود؛ نوری که نشان می‌دهد، او یک انتقال دهنده روح است. جانگ اوک که حالا متوجه شده است، مو دوک همان ناک سوی معروف است، از او می‌خواهد به ظاهر خدمتکار او باشد اما در اصل باید به او هنرهای رزمی و استفاده از جادو را آموزش بدهد. قراری که موجب به وجود آمدن داستانی جذاب و مهیج شده و با گذشت هر قسمت، این هیجان بالاتر نیز می‌رود جانگ اوک در این مسیر با مشکلات فراوانی روبه رو می شود ولی از آموزش به آن دخترک دست نمی کشد.بدون شک سریال کره ای با داستان بسیار جذاب و زیبا می تواند یکی از بهترین گزینه شما برای دانلود فیلم کره ای باشد.با تماشای این سریال نهایت لذت را در کنار خانواده ببرید.

نقد و برسی سریال کره ای کیمیای روح

هسته اصلی سریال حول محور جانگ ووک و مو دوک است.در ادامه پیشنهاد می کنم با دانلود سریال ملکه اهریمنی به تماشای این فیلم زیبا بنشینید.در ادامه جانگ ووک به عنوان پسر جانگ کانگ ، بزرگترین جادوگر در کل داهو به دنیا آمد، اما پدرش از بدو تولد مانع استفاده از توانایی‌ های پسرش در یاد گیری جادو شد و هیچ جادوگری اجازه نداشت با آزاد کردن انرژی جانگ ووک، خودرا با جانگ کانگ دشمن کند. تمام قدرت و انرژی جانگ ووک از کودکی مهر و موم شده بود و از آنجایی که هرگز به او فرصتی برای اثبات ارزش خودش داده نشد، به اندازه کافی ناامید است که حتی یک قاتل (ناک سو) را به عنوان استاد خود انتخاب کند تا جادوگر شود. ناامیدی او، ناکسو را که اکنون در جسم مو دوک است به حرکت در می‌آورد تا با روش‌ های به ظاهر خود خواهانه و خطرناک، توانایی‌ های مهر و موم شده جانگ ووک را احیا کند و اصول یک جادوگر قدرتمند شدن را به او آموزش دهد.فیلم های تخیلی و فانتزی با دیدگاه های شخصی و اساسی و یا حتی جسورانه خود در مورد موضوعات غیر ممکن همیشه تماشاگران را به وجد آورده اند مانند سریال زیبای کیمیای روح این فیلم ها ایده های خیره کننده ای را وارد سیستم بصری و محتوایی سینما می کنند و با داستان سرایی تخیلی و فانتزی مخاطبان را تشویق به همراهی می کنند .در اغلب فیلم های تخیلی موضوعاتی که هنوز توسط علم به کلی اثبات نشده اند به عنوان یک مفهوم اصلی روایت می شوند در سریال کیمیای روح نیز داستان فیلم از جادو سرچشمه می گیرد البته در این سریال فقط  جادو حرف اول را نمیزند بلکه شاید در نگاه اول اثری به نظر برسد که صرفا تمرکز اصلی خود را بر معرفی جادو و اثرات آن گذاشته است. با این وجود، عشق نیز در این سریال، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. عشقی که حتی با عوض کردن بدن و رفتن روح به جسم دیگری، حتی با وجود دشمنی‌های دیرینه و خونی، باز هم با تمام قدرت، می‌ توان آن را احساس کرد. سریال کیمیای روح، به خوبی توانسته است، میان عشق و جادو، تعادل خوبی را ایجاد کند و همین سریال Alchemy of Souls، مانند نفسی تازه برای ژانر فانتزی و دوستداران این سبک خاص موضوع جذابیت این اثر را دوچندان کرده است. در کل می‌توان به این نکته اشاره کرد که است.فیلم کیمیای روح پر از معنا و مفهوم و نماد است این فیلم با داستان مرموز می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد. سریال Alchemy of Souls، مانند نفس تازه‌ای برای آثار کره‌ای است. این اثر با نگاهی جدید و جذاب به موضوع جادو و استفاده از آن، توانسته است تا به امروز موفق عمل کند و جزو آثار پربیننده پلتفرم نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ باشد.در ادامه با دانلود سریال کیمیای روح با دوبله فارسی با ما همراه باشید.سریال کیمیای به دلیل استفاده از بازیگران حرفه ای توانست از محبوبیت بالایی برخوردار شود .این فیلم یکی از منحصر به فرد ترین آثار نتفلیکس است.سریال کیمیای روح می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود سریال خارجی باشد. این درام عاشقانه فانتزی در سرزمینی خیالی اتفاق می‌افتد، که در تاریخ و نقشه‌ها وجود ندارد. داستان قهرمان‌هایی را دنبال می‌کند که سرنوشتشان به دلیل جادوی “کیمیاگری روح” به هم گره خورده است و بخاطر ساخت جهانی جدید، شخصیت‌های جذاب و پیشرفت غیرقابل پیش بینی، می تواند برای بیننده بسیار هیجان انگیز و دیدنی باشد.

معرفی بازیگران سریال کیمیای روح

سریال Alchemy of Souls،کلکسیون رنگارنگ از حضور بازیگران قدیمی و جدید دنیای کی ‌دراما است. بازیگرانی که هرکدام جداگانه، موفقیت‌ها و افتخارات زیادی را به دست آورده‌اند. در این سریال شاهد بازگشت جانگ سو مین (Jung so min) به دنیای سریال‌های کره‌ای هستیم. او در این سریال با بازی در نقش‌های ناک سو و مو دوک، بار دیگر هنر بالای خود در بازیگری را به اثبات رسانده است.

لی جه ووک (Lee jae wook) در نقش جانگ اوک هستیم. لی جه ووک: لی جه ووک (کره‌ای: زادهٔ ۱۰ مه ۱۹۹۸) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او حرفهٔ بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی خاطرات الحمرا (۲۰۱۸ ۲۰19) آغاز کرد و به خاطر ایفای نقش در مجموعه عاشقانه اداری سرچ: دبلیودبلیودبلیو (۲۰۱۹) به شهرت رسید. پس از آن در نخستین فیلم خود به نام نبرد جنگساری (۲۰۱۹) ایفای نقش کرد و در مجموعه‌های تلویزیونی تو فوق‌العاده‌ای (۲۰۱۹) و وقتی هوا خوبه (۲۰۲۰) حضور پیدا کرد. او اولین نقش اصلی خود را در مجموعه تلویزیونی دو دو سل سل لا لا سل (۲۰۲۰) انجام داد و شهرت او به خاطر ایفای نقش در مجموعه فانتزی کیمیای روح (۲۰۲۲) افزایش پیدا کرد. از بازیگران نوظهوری است که بعد از بازی در سریال سرچ: دبلیو دبلیو دبلیو (Search: WWW) به شهرت خوبی دست پیدا کرد.

 هوانگ مین هیون ( زاده ۹ اوت ۱۹۹۵) که با نام هنری مینهیون نیز شناخته می‌شود، خواننده، ترانه ‌سرا و بازیگر اهل کره جنوبی است. او حرفه خوانندگی خود را در سال در سال ۲۰۱۲ و به عنوان وکالیست گروه پسرانه کره‌ای نوایست آغاز کرد. در سال ۲۰۱۷ او در فصل دوم برنامه رقابتی پرودوس ۱۰۱ شرکت کرد و به جایگاه نهم دست یافت و به عنوان یکی از اعضای گروه پسرانهٔ وانا وان فعالیت خود را آغاز کرد. پس از منحل شدن وانا وان، هوانگ دوباره به نوایست تا سال ۲۰۲۲ پیوست. او اکنون به عنوان خواننده انفرادی و بازیگر زیر نظر کمپانی پلدیس انترتینمنت فعالیت می‌کند.از آثار درخشان که در آن ایفای نقش کرده است می توان به کیمیای روح اشاره کرد.

 شین سونگ هو (Shin Seung-ho) در نقش گو وون (Go Won): شین سونگ هو ( زاده ۱۱ نوامبر ۱۹۹۵) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او به عنوان نقش اصلی با حضور در ای تین (۲۰۱۸) توجهات را به خود جلب کرد.او همچنین به خاطر ایفای نقش در آلارم عشق (۲۰۱۹) و کیمیای روح (۲۰۲۲) نیز شناخته می‌شود.

 اوه نا را (Oh Na ra) در نقش کیم دو جو (Kim Do jo): اوه نا را ( زاده ی ۲۶ اکتبر ۱۹۷۴) بازیگر اهل کره جنوبی است که به خاطر ایفای نقش در یونگ پال، هاید، جکیل و من، افسانه اوک‌ نیو، تن به تن، زن باوقار، قلعه آسمان و شراکت و سریال کیمیای روح شناخته می‌شود.

 جوچه یون (Jo Jae yoon) در نقش جین مو (Jin Mu): جو چه یون ( زادهٔ ۱۵ سپتامبر ۱۹۷۴) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است.یکی دیگر از فیلم هایی که پیشنهاد می کنم حتما تماشا کنید دانلود سریال خانم نظافتچی است.

 

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به نسل خورشید و مردی از هیچ‌ کجا اشاره کرد. همچنین وی در کنار لی سونگ گی و به سوزی در سریال کتاب خانواده گو ایفای نقش کرد.سریال تاریخی ملکه کی و کاراگاهان و کیمیای روح خوب ایفای نقش کرده.

 یو جون سانگ (Yoo Jung sang)  در نقش پارک جین (Park Jin): یو جون سانگ ( Yoo Jun-sang زادهٔ ۲۸ نوامبر ۱۹۶۹) بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است.از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است می‌توان به کابوس، روزی که او می‌رسد، تو از ستاره‌ها اومدی، هدف و خانواده جدید و کیمیای روح اشاره کرد.

چویی یه ون (Choi Ye won) در نقش چو یئون (Cho Yeon): آرین خواننده و بازیگر کره جنوبی و متولد 18 ژوئن 1999  است. آرین عضوی از گروه اوه مای گرل (Oh My Girl) است و علاوه بر حضور در سریال کره ای کیمیای روح 2022 در فیلم افسانه های محلی (Urban Myths 2022) نیز بازی کرده است.

  یو این سو (Yo In soo) در نقش پارک دانگ گو (Park Dang gu): یو این سو متولد 25 مارس 1998 است. معروف ترین اثری که یو این سو در آن نقش آفرینی کرده سریال ما همه مرده ایم (All of us are dead 2022) است که در آن نقشی کاملا متفاوت با شخصیتش در سریال Alchemy of Souls 2022 را بازی کرده است. همچنین یو این سو در سریال‌های دویونگ سون زن قوی (strong woman do bong soon 2017)، آیدی من خوشگل گانگنامه (My ID is Gangnam Beauty 2018) و بهار از دور سرسبز است (At a Distance, Spring Is Green 2021) حضور دارد.

این بازیگران که با نقش‌آفرینی‌های جذاب و خوبشان، توانسته‌اند اثری تماشایی و پربیننده را خلق کنند.

کلام اخر 

سریال های تلویزیونی زیادی بوده اند که جادو و جادوگری را برای افزایش جذابیت به داستان خود افزوده اند .در واقع این سریال ها تلاش می کنند  با در موقعیت قرار دادن مخاطب در دنیای تخیل او را تحت تاثیر قرار داده و نظر مثبت او را جلب کنند.اگر دنبال یک سریال تخیلی و فانتزی هستید پیشنهاد می کنم حتما سریال کیمیای روح را تماشا کنید.این سریال می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *