دانلود فیلم آواتار – راه آب Avatar – The Way of Water 2022 دوبله فارسی

bool(true) bool(false)

امتیاز : 7.8 از 10 | IMDB
سال انتشار :2022
کیفیت : WEB-DL
زبان : دوبله فارسی
ژانر : اکشن| ماجراجویی| تخیلی
مدت زمان :
کشور : آمریکا
کارگردانان : James Cameron
نویسندگان : James Cameron,Rick Jaffa,Amanda Silver
ستاره ها : Sam Worthington | Zoe Saldana | Sigourney Weaver
رده سنی : 13
خلاصه فیلم : جیک سالی با خانواده تازهای که در قمر فراخورشیدی پاندورا تشکیل شدهاند زندگی میکند. هنگامی که یک تهدید آشنا برای پایان دادن به آنچه قبلاً شروع شده بود باز می گردد، جیک باید با Neytiri و ارتش نژاد Na’vi برای محافظت از خانه آنها همکاری کند.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

Avatar 2

فیلم آواتار ۲ (Avatar: The Way of Water) یک فیلم علمی تخیلی و حماسی و همچنین از جدید ترین فیلم های اکشن 2022 است. کارگردان فیلم آواتار 2 جیمز کامرون (James Cameron) و تولید کمپانی قرن بیستم است. این فیلم دومین قسمت از فرنچایز آواتار جیمز کامرون است که در ادامه فیلم آواتار محصول سال 2009 ساخته شده است. تهیه کنندگان فیلم سینمایی اواتار 2 نیز خود کامرون و جان لاندو (Jon Landau) هستند. کامرون در سال ۲۰۰۶ اعلام کرده بود که علاقه دارد در صورت موفقیت فیلم آواتار، دنباله‌های آن را نیز بسازد. به‌ دنبال موفقیت گسترده فیلم نخست، او ساخت دو دنباله را در سال ۲۰۱۰ اعلام کرد و قصد داشت که راه آب را در سال ۲۰۱۴ منتشر کند.اما اعلام ساخت سه دنباله دیگر و لزوم توسعهٔ فناوری جدید به‌ منظور ضبط صحنه‌ های زیر آب که قبلاً انجام نشده بود، منجر به تاخیرهای زیادی در روند توسعهٔ فیلم شد تا به کارکنان زمان بیشتری برای کار بر روی نوشتن فیلم‌ نامه، مراحل پیش‌ تولید و جلوه‌های بصری داده شود. فیلم برداری مقدماتی فیلم در ۱۵ اوت ۲۰۱۷ در منهتن بیچ، کالیفرنیا آغاز شد و سپس فیلم‌ برداری اصلی هم‌ زمان با آواتار ۳ در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ در نیوزیلند آغاز شد. مراحل فیلم‌ برداری در اواخر سپتامبر ۲۰۲۰ پس از سه سال ضبط به پایان رسید. این فیلم با ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار بودجه ساخته شد و یکی از پرهزینه‌ ترین فیلم‌های تاریخ است فروش فیلم Avatar 2 در گیشه بین‌المللی نیز چشمگیر بوده و این فیلم ۳۰۰.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان و در مجموع ۴۳۴.۵ میلیون دلار در اولین هفته اکرانش در سراسر جهان فروش کرده است. فیلم Avatar: The Way of Water که مدت زمان آن ۳ ساعت و ۱۲ دقیقه است، در ۴۲۰۲ سالن سینما در آمریکای شمالی نمایش داده شده است و باعث شده تا مجموع فروش فیلم‌های دیزنی در سال ۲۰۲۲ از مرز ۴ میلیارد دلار عبور کند. آواتار2 پس از اکران مانند سری اول خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کند این فیلم تخیلی یکی از زیبا ترین فیلم های سینمای جهان است . با دانلود فیلم آواتار 2 با ما همراه باشید. فیلم اول «آواتار» به معرفی قبلیه ساکن جنگل یعنی اوماتیکایا پرداخته بود و حالا در فیلم «آواتار: راه آب»، داستان روی قبلیه ساکن در داخل آب یعنی متکاینا تمرکز خواهد داشت.در ادامه با دانلود فیلم آواتار2 با زیر نویس چسبیده فارسی شما نیر به تماشای این فیلم زیبا بنشینید.

خلاصه فیلم آواتار2

داستان آواتار 2، ورای سفینه‌های پرنده و ادوات جنگی صیقل‌ داده شده، یک درام تمام‌ عیار است. جِیک سالی و نیتیری حالا یک قبیله‌ کوچک دارند. بزرگ‌ ترین فرزند پسر آن‌ها یعنی نیتیام، دومین پسرشان یعنی لوآک و دختر هشت ساله آن‌ها یعنی توکیتری که با لقب «توک» شناخته می‌شود قبلیه‌ آن‌ها را تشکیل می‌دهند. جیک از نژاد انسان و نیتری از نژاد ناآوی‌ها است. ازدواج آن‌ها مثل یک پیوندِ بین‌ نژادی است که در دنیای انسان‌ها نیز مشابه‌اش را می‌بینیم. پیوندی که میوه‌ آن تولد چند فرزند است. حتی جیک و نیتیری هم مطمئن نیستند که آیا فرزندانشان به‌ دنیایی که در آن زندگی می‌کنند تعلق دارند یا نه. یکی از هم‌ نژادان خانواده‌ سالی که خاویر اسکورور نام دارد. یک انسان است که با عنوان «عنکبوت» شناخته می‌شود. این شخص در یک کمپ نظامی در سیاره‌ی پاندورا متولد شده است. اعضای این کمپ نظامی هرگز نتوانستند به‌ کره‌ زمین بازگردند. او کودکی خود را در کمپ نظامی و دوران نوجوانی‌اش را در جنگل گذرانده است؛ درست مثل تارزان. لاندو در ادامه چنین می‌گوید:«جیک خاویر را به ‌فرزندی قبول می‌کند اما نیتری خاویر را به‌ چشم یکی از همان اشخاصی که خانه‌اش را نابود کردند و جان پدرش را گرفتند، نگاه می‌کند. بالاخره باید این فرم از روابط‌ را در نحوه‌ی روایت فیلم پیاده کنیم. آواتار 2 دقیقا در لحظه‌ای آغاز می‌شود که خانواده سالی‌ها از جنگل‌های باران‌ زده‌ پاندروا خارج شده و به‌جزیره‌های دور از پاندروا می‌روند. مثل یک ماهی که از آب به ‌بیرون پریده و از منطقه‌ی امن خود خارج شده است. مبارزه‌ای که سالی درگیرش می‌شود، او را دربرابر نژاد متکاتینا (Metkatina) قرار می‌دهد. اشخاصی که در برآمدگی‌های دریایی اطراف پاندورا زندگی می‌کنند و توسط تنوواری و رِنال رهبری می‌شوند. یکی از هم‌نژادان خانواده‌ی سالی که خاویر اسکورور نام دارد (با نقش‌آفرینی جک چمپیون) یک انسان است که با عنوان «عنکبوت» شناخته می‌شود. این شخص در یک کمپ نظامی در سیاره‌ پاندورا متولد شده است. اعضای این کمپ نظامی هرگز نتوانستند به‌کره‌ی زمین بازگردند. او کودکی خود را در کمپ نظامی و دوران نوجوانی‌اش را در جنگل گذرانده است؛ درست مثل تارزان. لاندو در ادامه چنین می‌گوید:این نژاد اما در ابتدا، خانواده‌ی سالی‌ها را پس می‌زند. سالی‌ها در این فیلم تلاش می‌کنند تا به‌آن‌ها نشان دهند که چرا بخشی ازندگی درکنار این نژاد برایشان اهمیت دارد.»بدون شک فیلم آواتار 2 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد.

نقد و برسی فیلم آواتار2

«آواتار: راه آب» فوق‌العاده و درخشان است و یک فیلم‌ سازی مسحورکننده به شمار می‌رود که ترکیبی از جهان‌سازی و داستان‌سرایی عظیم در آن به چشم می‌خورد داستان در مورد خانواده است، در مورد خانواده‌های ما که سعی می‌کنند با هم بمانند و درازاهایی که همه ما برای محافظت از یکدیگر و محافظت از مکانی که در آن زندگی می‌کنیم انجام می‌دهیم. این بسیار مبتنی بر خانواده جیمز کامرون و خشنودی او در خانواده است؛ و نیز اینکه چقدر در هنگام بچه ‌دار شدن آسیب ‌پذیر هستید علاوه بر این‌ها در آواتار ۲ همانطور که از عنوان آن مشخص است با دنیایی پر از آب روبرو خواهیم بود. موجودات دریایی غول ‌پیکری در تریلر دیده می‌شوند که در فیلم اول وجود نداشتند. جیک سالی با خانواده جدیدش که در سیاره پاندورا تشکیل شده اند زندگی می کند. در آواتار ۲ سال‌های زیادی سپری شده و جیک و نیتیری حالا دیگر رؤسای قبیله خود هستند.فیلم آواتار دنیای زیرآب نیز به شکلی درخشان به تصویر کشیده است. این فیلم توانسته روند فیلم سازی حماسی و خارق‌العاده جیمز کامرون را ادامه بدهد. فیلم «آواتار ۲» بهتر، بزرگتر و احساسی ‌تر از فیلم اول است و از لحاظ  بصری نیز خیره‌ کننده، تماشایی و فوق‌العاده جذاب است. فیلم‌ سازی و داستان‌ سرایی در حد اعلاء را می‌توان در این اثر مشاهده کرد. ازهر لحاظ از فیلم اول بهتر است. جلوه‌‌های بصری خارق‌العاده هستند و ارتباط احساسی میان کاراکترها و داستان بیشتر است.فیلم آواتار 2 جذابیت بیشتری نسبت به فیلم آواتار1 است. فیلم اندکی طولانی است اما مطمئنا با جلوه‌های خیره‌ کننده و کاراکترهای جذاب خودش شما را سرگرم می‌کند. فیلم «آواتار: راه آب» شاهکاری از جلوه‌های بصری زیبا و غنی است. کاراکترهای زیاد و داستان این فیلم اندکی کار را مشکل کرده‌اند اما جیمز کامرون توانسته در اکت سوم، پایانی مهیج و پر از احساسات را به نمایش در بیاورد.با دانلود فیلم 2022 شما نیز به تماشای این فیلم زیبا بنشینید.

بازیگران فیلم آواتار

سم ورثینگتون در نقش جیک سالی،سال گذشته یکی از تهیه کنندگان فیلم آواتار ۲ تصاویری از پشت صحنه این اثر را در صفحه تویتر رسمی فیلم آواتار منتشر کرده که برخی از بازیگران این فرنچایز را حین فیلمبرداری این فیلم نشان می‌دهد. در این تصاویر سم ورثینگتن و زوئی سلدانا را می‌بینیم که در محل فیلمبرداری فیلم آواتار ۲، واقع در جنگل‌های هاوایی مشغول ضبط این اثر مورد انتظار هستند.این تصاویر به صحنه‌هایی از این اثر اشاره می‌کند که در زیر آب فیلمبرداری شده و داخل دنیای عجیب زیر اقیانوس، که برای اولین بار در این فیلم با آن آشنا خواهیم شد رخ می‌دهند. یک انسان سابق که پس از عضویت در برنامه آواتار، عاشق نیتیری شد و با ناوی‌ها دوست شد و در نهایت در درگیری با انسان‌ها طرف آنها را گرفت و آنها را به پیروزی رساند. او بدن انسانی خود را ترک کرد تا برای همیشه یکی از اعضای ناوی شود و اکنون رئیس اوماتیکایا است.با دانلود آواتار2 بدون سانسور همراه ما باشید

زوئی سالدانیا در نقش نیتری، دختر رئیس پیشین قبیله، ساهیک آینده قبیله و همسر جیک

سیگورنی ویور در نقش کری، دختر نوجوان فرزندخوانده نیتیری و جیک. ویور در ابتدا در اولین فیلم در نقش دکتر گریس آگوستین ظاهر شد. اگرچه ویور و کامرون هر دو تأیید کردند که او در قسمت‌های بعدی بازخواهد گشت، اما او در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که نقش یک شخصیت را بازی نخواهد کرد. او مانند بسیاری از بازیگران، غواصی آزاد را برای فیلم یادگرفت و صحنه‌ هایی را در زیر آب فیلمبرداری کرد.

ویور همچنین نقش خود را به عنوان دکتر گریس آگوستین، دانشمند انسانی که طرف ناوی را می‌گیرد و در جریان درگیری می‌میرد، بازی می‌کند. مشخص شد که آواتار ناوی او علیرغم مرگ او، کری را به دنیا آورده‌ است. او در این فیلم در یک فیلم ضبط شده و در یک دید معنوی ظاهر می‌شود که در آنجا با کری ملاقات می‌کند.

استیون لانگ در نقش سرهنگ مایلز کواریچ، انسانی که نیروهای امنیتی آردی‌اِی، سازمان انسانی استعمار پاندورا، را در یک درگیری با ناوی‌ها رهبری کرد. پس از کشته‌ شدن توسط نیتیری در فیلم اول، او به عنوان یک «Recombinant» احیا شده‌است، که به عنوان «آواتارهای تعبیه ‌شده با خاطرات انسان‌ها» توصیف شده‌است،و به دنبال انتقام است. کامرون در سال ۲۰۱۰ اظهار داشت که لنگ در سه دنباله اول بازخواهد گشت و اظهار داشت: «نمی‌خواهم دقیقاً بگویم که چگونه او را برمی‌گردانیم، اما بالاخره این یک داستان علمی تخیلی است. شخصیت او به مکان‌های غیرمنتظره‌ای در سراسر قوس حماسه سه فیلم جدید ما تبدیل می‌شود.» او بعداً اظهار داشت که کواریچ یک بار دیگر به عنوان آنتاگونیست اصلی در هر چهار دنباله بازی خواهد کرد. لانگ همچنین کواریچ را در ضبطی که برای پرکردن «Recombinant» خود در مورد آنچه اتفاق افتاده‌است، بازی می‌کند.فیلم آواتار 2 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم فانتزی است.

کیت وینسلت در نقش رونال، غواص آزاد متکاینا و همسر تنواری که باردار است. وینسلت رونال را «یک شخصیت محوری در داستان در حال انجام» نامید، اما همچنین «در مقایسه با فیلمبرداری طولانی مدت» او را «یک شخصیت کوتاه محوری» نامید زیرا فیلمبرداری تمام صحنه‌های او فقط یک ماه طول کشید. این اولین باری است که او با پرفورمنس کپچر و به‌ طور کلی موشن کپچر کار می‌کند. او نیز مانند بسیاری از بازیگران، مجبور شد برای فیلم غواصی آزاد را بیاموزد. او در حین فیلم برداری یک صحنه زیر آب، بیش از هفت دقیقه نفس خود را حبس کرد که رکورد جدیدی برای هر صحنه فیلمی که زیر آب گرفته شده‌است.

کلیف کرتیس در نقش تونواری، رئیس قبیله مردم صخره متکاینا و شوهر رونال.

ژول دیوید مور در نقش دکتر نورم اسپلمن، یکی از اعضای سابق برنامه آواتار که در فیلم اول، طرف ناوی را انتخاب کرد.

سی سی اچ. پاوندر در نقش موت، ساهیکِ اوماتیکایا و مادر نیتری.

ادی فالکو در نقش ژنرال فرانسیس آردمور، فرمانده مسئول منافع آردی‌اِی.

برندن کاول در نقش کاپیتان میک اسکورزبی، رئیس یک کشتی شکار دریایی بخش خصوصی در سیاره پاندورا.

جامین کلمنت در نقش دکتر یان گاروین، زیست‌ شناسی دریایی.

جیمز فلاترز در نقش نتیام، نخستین پسر و بزرگ‌ ترین فرزند جیک و نیتیری

بریتین دالتن در نقش لواک، پسر دوم جیک و نیتیری، کلویی کلمن در نقش لواک جوان، ترینیتی جو لی بلیس در نقش توکتری («توک»)، دختر هشت‌ساله جیک و نیتیری و کوچک‌ ترین فرزندشان

جک چمپیون در نقش مایلز سوکورو («عنکبوت»)، پسر نوجوان کواریچ متولد دروازه جهنم (پایگاه انسانی پاندورا در فیلم اول) که توسط جیک و نیتیری نجات یافته و به فرزندی پذیرفته شد و «زمان خود را در جنگل‌های بارانی پاندورا ترجیح می‌دهد».

بیلی باس در نقش تسیریا («ریا)، یک غواص آزاد برازنده و قوی از متکاینا و تونواری و دختر رونال

فیلیپ گلجو در نقش آئونگ، مرد جوان شکارچی و غواص آزاد متکاینا و تونواری و پسر رونال

دوان ایوانز جونیور در نقش روتکسو، مرد جوان شکارچی و غواص آزاد متکاینا.

جیووانی ریبیسی در نقش پارکر سلفریج، مدیر سابق شرکت برای عملیات استخراج آردی‌اِی.

دیلیپ رائو در نقش دکتر مکس پاتل، دانشمندی که در برنامه آواتار کار می‌کرد و برای حمایت از شورش جیک علیه آردی‌اِی در فیلم اول آمد

مت جرالد در نقش سرجوخه لایل وینفلیت، مزدور آردی‌اِی در جنگ آنها علیه ناوی که قبلاً توسط یک تایتان سر چکشی در آنجا کشته شد و به عنوان یک نوترکیب احیا شد. جرالد در اوت ۲۰۱۷ اعلام شد که نقش خود را دوباره اجرا خواهد کرد

علاوه بر این، آلیشیا ولا بیلی، در نقش «Zdinarsk»، یک نوترکیب و عضو اسکادران «ریکام ۱» ظاهر می‌شود. ولا بیلی قبلاً نقش ایکینی، رهبر قبیله «Na’Vi Ikran» در فیلم اصلی آواتار را به تصویر کشیده بود. او همچنین به عنوان یک بدلکار در هر دو فیلم حضور دارد. سی‌جی جونز، همچنین در نقش مترجم متکاینا ظاهر می‌شود.

کلام آخر

فیلم آواتار2 یکی از بهترین فیلم های تخیلی حال حاضر سینمای جهان است این فیلم به دلیل فیلم نامه و همچنین استفاده از جلوه های بصری بی نظیر از محبوبیت بالایی برخوردار است .یکی دیگر از پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم آمریکایی است که می تواند اوقات خوبی برای شما فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *