دانلود سریال ایرانی پوست شیر با لینک مستقیم و رایگان

قسمت آخر افزوده شد

bool(false) bool(true)

امتیاز : 4.7 از 5

انتشار : 2022

کیفیت : WEB-DL

زبان :  فارسی

مدت زمان : 45 دقیقه

محصول کشور : ایران

ژانر : جنایی | درام

کارگردان :  جمشید محمودی

نویسنده : جمشید محمودی

ستاره ها : شهاب حسینی | هادی حجازی فر | پانته آ یهرام

خلاصه داستان :

درباره مردی به نام نعیم است؛ مردی که ۱۵ سال را در حبس گذرانده و بعد از آزادی به دنبال آن است تا بتواند در کنار دخترش ساحل زندگی کند. همسر نعیم طلاق میگیرد و سالها است که با مردی دیگر زندگی مشترک دارد و ساحل نیز همان مرد را پدر خطاب می کند. اما بعد از آزادی نعیم رابطه اش با او شکل می گیرد.

 

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

Poste Shir

پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی محمودی و رضا بهاروند 25 قسمت است. سریال پوست شیر دومین حضور شهاب حسینی پس از سریال شهرزاد از حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است.در ادامه با دانلود سریال پوست شیر با ما همراه باشید و با تماشای این فیلم زیبا اوقات خوشی را سپری کنید.

داستان سریال پوست شیر

نعیم پس از تحمل 15 سال حبس، آزاد شده و تصمیم دارد دخترش را ببیند. لیلا اما در ابتدا مخالفت می‌کند، چرا که معتقد است حضور نعیم، زندگی آن‌ها را دگرگون خواهد کرد. با اصرارها و تهدیدهای نعیم، بالاخره ساحل به دیدار پدر می‌آید اما با او دعوا کرده و سرش داد می‌زند که از جان ما چه می‌خواهی! من دیگر دختر تو نیستم و نعیم که به شدت دل‌شکسته است، موضوع را با رضا در میان می‌گذارد. رضا به دیدار ساحل رفته و او را راضی می‌کند تا دوباره نعیم را ببیند. ساحل، این بار با مهربانی به سمت نعیم می‌رود و رابطه ‌شان مانند گذشته، شکل می‌گیرد. اما رازی هست که ساحل از نعیم، مخفی کرده و آن این است که آن‌ها قرار است تا یک هفته دیگر برای همیشه از ایران بروند. به همین علت، او می‌خواهد تک تک این دقایق پایانی را در کنار پدرش باشد و به او پیشنهاد می‌دهد که با هم به سفر شمال بروند. در پایان سفر، ساحل، حقیقت را به پدر می‌گوید. نعیم با شنیدن این خبر به شدت عصبانی شده و تصمیم می‌گیرد تا به تهران باز گردد. در طول مسیر اما ناگهان، حال جسمی نعیم به هم می‌ریزد. او، به کنار جاده می‌رود، از ماشین پیاده شده و ناگهان بیهوش می‌شود. وقتی به هوش می‌آید، دیگر ساحل در کنار او نیست و توسط افرادی ناشناس،دزدیده شده و به قتل رسیده است.این اتفاق آاز داستان این سریال است که با یافتن قاتل ساحل توسط پلیس و خود نعیم پی گرفته می شود.بدون تردید سریال پوست شیر می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود سریال ایرانی باشد.

بررسی سریال پوست شیر

سریال «پوست شیر» که در ژانر جنایی پلیسی ساخته شده است، درباره مردی به نام «نعیم» با بازی هادی حجازی فر است که پس از آزادی از زندان، سراغ دخترش می‌رود تا سال‌های ازدست رفته را جبران کند، اما طولی نمی‌کشد که اتفاقی ناگهانی دوباره زندگی او را با مشکلات تازه‌ای روبه رو می‌کند.سریال پوست شیر یکی از موفق ترین سریال های در ژانر جنایی است داستان سریال طوری طراحی شده است که هر لحظه مخاطب را تشنه گره گشایی‌های داستان نگه دارد. رفت و برگشت‌های زمانی نیز بجا و به اندازه در دل درام و تصویر گنجانده شده است. پوست شیر در ژانر معمایی ساخته شده‌ است. داستان درباره تجاوز و قتل است، اما تا حد ممکن از نشان دادن صحنه‌های خشن در آن پرهیز شده. به جای اصرار بر بزرگ‌ نمایی این سکانس‌ها و میخکوب کردن بیننده از طریق به نمایش‌گذاشتن اتفاقات وحشتناک، این سریال در تلاش است مخاطب را هرچه بیشتر با قصه همراه کند.از دیگر نکاث مثبت سریال بازی های بازیگران این سریال از جمله نقاط قوت آن است که همین امر موجب محبوبیت سریال در بین بینندگان شده است. شیوه اجرای میدانی و تصویری که کارگردان از این فیلم نامه به عینیت تبدیل کرده نیز چند نکته شاخص و مثبت رقم زده است؛ اولین نکته نوع هدایت بازیِ بازیگران فیلم است. این موضوع به اندازه و کاملا در راستای روح اثر انجام گرفته و باعث شده است هر بازیگر به لایه‌های درونی شخصیتی که ارائه می‌دهد دست پیدا کند و با نقش آفرینی سطح بالایی که دارد، کاراکتر موردنظر کارگردان را خلق کند.در ادامه با دانلود سریال سقوط با ما همراه باشید.

معرفی بازیگران فیلم پوست شیر

شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی بازیگر سینما و تلویزیون، فیلم‌ساز و مجری پر افتخار و مشهور ایرانی در ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. وی در رشته روان‌شناسی دانشگاه تهران به تحصیل پرداخت که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد و صاحب دو پسر به نام‌های محمدامین و امیرعلی شد. او در کارنامه خود افتخارات زیادی از جمله دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر با بازی در فیلم سوپر استار، برنده خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ با حضور در فیلم جدایی نادر از سیمین، دریافت نخل طلا جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده، کسب عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره پکن با نقش آفرینی در فیلم اولین برف و… را ثبت کرده است. شهاب حسینی همچنین در سال ۱۳۹۹ به اجرای یک برنامه در نمایش خانگی به نام هم‌ رفیق پرداخت که نخستین قسمت این مجموعه در ۲۰ آذر ۱۳۹۹ از نماوا پخش شد.او در نقش محب مشکلات: سرهنگ اداره جنایی پلیس که بسیار باهوش و ذکاوت و کاربلد است. دختر کوچکِ مشکات، در جریان دستگیری یک قاتل زنجیره‌ای توسط او، به قتل می‌رسد. به همین دلیل مشکات به نوعی دچار افسردگی شده و علاقه‌ای به ادامه کار با پلیس ندارد و به مدت دو سال، تمام وقتش را در خانه و در تنهایی، سپری می‌کند تا اینکه از او برای یافتن قاتل ساحل دعوت به همکاری می‌شود و او در نهایت می‌پذیرد.

 

پردیس احمدیه در نقش ساحل 

پردیس احمدیه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ و فارغ‌التحصیل رشته (سنتور) نوازندگی ساز ایرانی است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۶ با حضور در فیلم مقلد شیطان آغاز کرد و با بازی در فیلم لاک قرمز توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم شهر ۱۳۹۶ کسب کند. وی همچنین در فیلم‌های لا مینور، تگرگ و آفتاب، نوبت لیلی، آنها، یادآوری، مجبوریم، تومان، سرکوب، خفه ‌گی و خانه دختر نقش آفرینی کرده است.او در نقش ساحل مولایی: دختر نعیم که در کودکی به دلیل زندانی شدن پدرش، از او جدا شده و اکنون با ناپدری و مادرش زندگی می‌کند. ساحل دختری باهوش، زرنگ، مهربان و خوش قلب است و برای پدر، مادر و ناپدری‌اش احترام قائل است.

هادی حجازی فر در نقش نعیم 

هادی حجازی فر متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ بازیگر، کارگردان و فیلم‌ نامه‌ نویس سینما و تلویزیون است. وی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته نمایش عروسکی در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده و در فیلم‌های موقعیت مهدی، ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای، ممنوعه، منطقه پرواز ممنوع، پیشگو، پوست شیرایفای نقش کرده است. فیلم سینمایی موقعیت مهدی با موضوع زندگی شهید مهدی باکری اولین تجربه کارگردانی حجازی فر در ساخت فیلم سینمایی بود که در سال ۱۴۰۰ به نمایش در آمد و برنده سیمرغ بهترین کارگردان فیلم اول در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.او در نقش نعیم مولایی: مردی که در جوانی خلافکار بوده و به همین علت و البته به دلایل نامعلوم دیگر، 15 سال در حبس بوده است. نعیم به اصطلاح لوتی‌مسلک است و دوستان قدیمی‌اش حاضرند جانشان را نیز فدای او کنند. او به شدت به دخترش علاقه‌مند است و حاضر است هر کاری برای رسیدن به او انجام دهد. نعیم در عین حال که قلبی مهربان دارد، به شدت عصبانی و اهل زد و خورد است.

پانته آ بهرام

پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در فیلم و تئاتر نامزد و برندهٔ جوایز گوناگونی از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه (۱۳۶۸) آغاز شد و سپس همان سال در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای ایفای نقش در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. او غیر از سینما و تلویزیون، در بیش از ۲۰ اجرای تئاتر نظیر مرگ یزدگرد ایفای نقش کرده‌است.او در نقش لیلا: مادر ساحل و همسر سابق نعیم که اکنون زندگی آرامی دارد اما با حضور نعیم و قتل ساحل، به یکباره زندگی‌اش دچار تلاطم بزرگی شده و او را از عرش به فرش می‌آورد. لیلا، حضور نعیم در زندان را از همسر جدیدش، بهزاد، پنهان کرده و به دروغ به او گفته که نعیم مرده است! با برملا شدن راز او، بهزاد هرگز او را نبخشیده و از او جدا می‌شود.

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان (زادهٔ ۳۰ بهمن ۱۳۶۷) بازیگر ایرانی است. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با فیلم عصر جمعه آغاز کرد. صدیقیان برای نقش‌آفرینی در اتوبوس شب (۱۳۸۵) و ماجرای نیمروز (۱۳۹۵) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده است.سال 1390 وقتی 23 ساله بود با سریال سقوط یک فرشته جلوی دوربین رفت که به شدت دیده شد اما شهرت اصلی او با سریال مدینه سال 93 آغاز شد.او در نقش صدرا: دوست پسر ساحل که به او علاقه‌مند بوده و سعی می‌کند برای پیداکردن قاتلش به نعیم کمک کند.در ادامه با دانلود سریال پوست شیر شما نیز شاهد اتفاقات زیبای این فیلم باشید.

علیرضا کمالی

علی‌رضا کمالی (زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.او در سال ۱۳۷۹ در رشته بازیگری وارد دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و همزمان با تحصیل در رشته مذکور، در زمینه نمایش عروسکی نیز سابقه فعالیت در حوزه هنری تهران را داشته‌است. به گونه‌ای که پس از سه سال همکاری با این مرکز به عنوان بهترین بازیگر مرد نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دفاع مقدس انتخاب و معرفی گردید. اولین حضور وی به صورت جدی در عرصه سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۸۲ و در سریال شیخ بهایی به کارگردانی شهرام اسدی می‌باشد که وی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می‌نمود.اولین تجربه بازیگری کمالی نژاد با بازی در نقش شمایل علی اکبر در سریال ثارالله با کارگردانی شهریار بحرانی و نویسندگی مجتبی فرآورده شکل می‌گیرد. این پروژه در دی ماه سال ۸۲ متوقف می‌شود و این امر باعث می‌شود اولین بازی و تصویر تلویزیونی وی پخش نگردد. در سال ۱۳۸۷ در فیلم سینمایی ملک سلیمان ایفای نقش کرد که با نقدهای مثبتی همراه بود. وی در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان نیز به ایفای نقش پرداخته ‌است.او در نقش رضا پروانه: صمیمی‌ترین دوست نعیم که همیشه و همه جا و در همه لحظات سخت و آسان در کنار اوست و به نوعی یار غار و گرمابه و گلستانش، محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد رضا از یک بیماری رنج می‌برد و فعلا از همه، آن را مخفی کرده است.در ادامه با دانلود سریال پوست شیر با ما بمانید.

از دیگر بازیگران پوست شیر می توان به بابک کریمی، بانیپال شومون، نیلوفر کوخانی،علی اوسیوند، احسان امانی،بهزاد خلج،ژیلا شاهی، آناهیتا افشار،رضا بای اشاره کرد ایفای نقش بسیار حرفه ای بازیگران سریال پوست شیر تاثیر بسزایی در محبوبیت سریال دارد.

کلام آخر

سریال پوست شیر با داستان جنایی و معمایی توانست محبوبیت زیادی در میان مخاطبان به دست آورد. این سریال ایرانی با داستان جنایی و معمایی می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد پیشنهاد می کنم با دانلود سریال پوست شیر به تماشای این سریال فوق العاده بنشینید.در ادامه از دیگر سریال های پیشنهادی ما برای شما دانلود سریال بی گناه است با تماشای این سریال اوقات نابی را سپری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *