دانلود فیلم ایرانی آتابای 1401 با لینک مستقیم و رایگان

bool(false) bool(true)

دانلود فیلم ایرانی آتابای 1401 با لینک مستقیم و رایگان

فیلم ایرانی آتابای 1401 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی ایرانی آتابای 1401

دانلود فیلم ایرانی آتابای 1401 با لینک مستقیم و رایگان از عسل دانلود

امتیاز : 6.7 از 10 | IMDB

انتشار : 1401

کیفیت : WEB-DL

زبان : فارسی | ترکی

مدت زمان : 102 دقیقه

محصول کشور : ایران

ژانر :  عاشقانه | درام

کارگردان : نیکی کریمی

نویسنده : نیکی کریمی

ستاره ها : هادی حجازی فر | سحر دولتشاهی | جواد عزتی

خلاصه داستان :

آتابای داستان مرد میانسالی به نام کاظم را روایت می کند که به همراه پدر و خواهرزاده‌اش در روستای پیرکندی شهرستان خوی زندگی می‌کنند. کاظم که دانشجوی معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده، پس از یک شکست عاطفی از دانشگاه انصراف داده و به زادگاه خودش برگشته است. او که مسئولیت سرپرستی و تربیت خواهرزاده اش را دارد، با چالش هایی رو به رو می شود….

درباره فیلم:

فیلم آتابای محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی ،نویسندگی و تهیه کنندگی نیکی کریمی ، آتابای پنجمین تجربه کارگردانی کریمی در ساخت فیلم می باشد او که کار خود را در کارگردانی از سال 1383 با فیلم یک شب شروع کرده است و در طول دو دهه نزدیک به بیش از 5 فیلم را کارگردانی کرده است اما نیکی کریمی بیشتر آنکه در حوزه کارگردانی برای تماشاگر مطرح باشد در حوزه بازیگری آوزاه هنری او بیشتر می باشد و تماشاگران او را با یک بازیگر محبوب دهه 70 و 80 به یاد می آورند کریمی تا کنون نزدیک به 74 نقش در فیلم و سریال هایسینما ، تلویزیون و شبکه ، نمایش خانگی ایران ایفا نموده است و یکی از پر کارترین بازیگران سینمای ایران محسوب می شود.

اما کریمی چند سالی است که تمام انرژی خود را کنار گذاشته و صرف کارگردانی می کند و از سال 90 کم کار تر از همیشه شده است و تصمیم گرفته در یک سمت جدید در سینما حضور پیدا کند و آن هم کارگردانی است او قبل از فیلم سینمایی آتابای شیفت شب را کارگردانی کرده است که یک داستان درام و خانوادگی را به تصویر می کشد.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *