دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی Spider-Man: Into the Spider-Verse 2018 دوبله فارسی

bool(true) bool(false)

دانلود انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی اختصاصی

دانلود فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2018 با زیرنویس فارسی

امتیاز : ۸٫۴ از ۱۰ | IMDB

کیفیت : ۱۰۸۰p , 720p , 480p

انتشار : ۲۰۱۸

محصول کشور :امریکا

زبان : زیرنویس فارسی

مدت زمان : ۱۱۶ دقیقه

ژانر :اکشن | ماجراجویی

کارگردان : Bob Persichetti

نویسنده : Bob Persichetti

ستاره ها : Shameik Moore, Jake Johnson, Hailee Steinfeldi

خلاصه داستان : 

مایلز مورالس به مرد عنکبوتی تبدیل میشود و باید در پنج مرحله از زندگی خودش بتواند در برابر تهدید مقابله کند و شهر و مردم را نجات دهد. مایلز یک جوان آمریکایی است که در مدرسه با دوستان خودش بازی میکند و همزمان وظایف خود را به عنوان مرد عنکبوتی انجام میدهد. زمانی که مایلز به مرد عنکبوتی اصلی یعنی پیتر پارکر میرسد، تصمیم میگیرد که به عنوان محافظ کوچکتر شهر بتواند آموزش های لازم را از وی بگیرد و همگام با پیتر پارکر حرکت کند. مایلز به سراغ شخصیت های شرور می رود و سعی می کند که آنها را شکست دهد. مایلز با صحنه های عجیبی روبرو می شود و در معرض اشعه های رادیواکتیو قرار می گیرد. همین روند باعث شکل گیری قدرت های عجیبی در بدن وی می شود.

توضیحات :

کارتون سینمایی اسپایدر من: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) یک انیمیشن ماجراجویی و خانوادگی مهیج به کارگردانی پیتر رمزی و باب پرسیکتی است که فیلمنامه ی آن توسط فیل لرد و رادنی راتمن نوشته شده است. از صداپیشگان این انیمیشن میتوان به نیکلاس کیج، شمیک مور، جیک جانسون، هیلی استاینفلد، ماهرشالا علی، برایان تایری هنری، لی‌لی تاملین، لورین ولز، زوئی کراویتز، جان مولانی، کیمیکو گلن، کاترین هان، لیو شرایبر، کریس پاین و ناتالی مورالس اشاره کرد. این انیمیشن تاکنون برنده یک اسکار، برنده ۵۲ جایزه و نامزد ۳۵ جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. مرد عنکبوتی و دنیاهای موازی محصولی مشترک بین کمپانی‌های مارول، کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز است و نخستین انیمیشن بلند از مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی به شمار می‌رود.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *